Σύμφωνα με δηλώσεις του αντιπροέδρου Marc Whitten στο podcast του Major Nelson, το τελικό hardware του Xbox One θα ωφεληθεί από αύξηση της ταχύτητας της αρχιτεκτονικής γραφικών του κατά 6,62 τοις εκατό, πράγμα που σημαίνει ότι η ταχύτητα χρονισμού του hardware θα αυξηθεί από 800MHz σε 853MHz.
Ο Whitten ισχυρίζεται ότι θα πρέπει να περιμένουμε αισθητή βελτίωση στα όσα παρουσιάσει η Microsoft στη Gamescom, σε σχέση με όσα είδαμε στην E3.
«Αυτό είναι, πιστεύω, αυτό που θα δει ο κόσμος καθώς πλησιάζουμε στη Gamescom και θα δουν για πρώτη φορά καινούρια πράγματα μετά την E3,» αναφέρει ο Whitten. «Είναι ο καιρός που οι developers θα έχουν τα τελικά dev kits στα χέρια τους, και συνεργάζονται πολύ στενά μαζί μας πάνω στο πώς διαμορφώνονται τα πράγματα. Υπάρχουν κάποια πράγματα που έχουν αρχίσει να παίρνουν πολύ καλή μορφή. Τώρα είναι ο καιρός που περνάμε από τη θεωρία του πώς δουλεύει το hardware, στο να το έχουμε πραγματικά στα χέρια μας» συνεχίζει. «Είναι, λοιπόν, ο καιρός που αρχίζεις να πειράζεις τους λεβιέδες. Είτε η θεωρία ήταν σωστή, είτε ήσουν λίγο υπερβολικά συντηρητικός, είτε υπερβολικά επιθετικός. Τα νέα, βασικά, είναι πολύ καλά για μας και ένα παράδειγμα αυτού είναι το πώς καταφέραμε να αυξήσουμε την ταχύτητα χρονισμού της GPU από τα 800MHz στα 853MHz».
Η αύξηση δεν είναι και κάποια φοβερά δραματική, ομολογουμένως, αλλά είναι ενδεικτική ενός πολύ σημαντικού γεγονότος: το hardware καμίας από τις δύο κονσόλες νέας γενιάς δεν είναι ακόμη 100 τοις εκατό τελικό, και καθώς πλησιάζουμε στην κυκλοφορία τους, ενδεχομένως να δούμε και άλλες μεταβολές τέτοιου τύπου. Για να μην αναφέρουμε τυχόν μεταβολές που θα γίνονται μέσω software ακόμη και μετά την κυκλοφορία τους. Είναι, επίσης, ένα δείγμα πως, ό,τι κι αν λέμε για την ως τώρα στρατηγική της Microsoft με το Xbox One, η εταιρία δεν έχει καθίσει στα αυγά της από τότε που η κονσόλα αντιμετώπισε την δημόσια κατακραυγή, μετά την αποκάλυψή της.
Περισσότερα θα μάθουμε σίγουρα στη Gamescom, μετά τις καλοκαιρινές μας διακοπές, οπότε έχετε το νου σας για την 20η Αυγούστου!