Μία «γεύση», σχετικά με το πώς ακριβώς θα είναι οι διαφημίσεις του, έδωσε το Instagram, μέσω δημοσίευσης σε blog, την Πέμπτη.
Όπως φαίνεται, οι διαφημίσεις θα παραπέμπουν σε «κανονική» εικόνα ή βίντεο που ανεβαίνει στο Instagram, συν την ένδειξη «Sponsored» πάνω δεξιά. Ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να τις «κλείνει», έτσι ώστε να μην εμφανίζονται στο stream του.
To Instagram είχε ανακοινώσει, πριν λίγο καιρό, ότι θα ξεκινήσει την παρουσίαση διαφημίσεων στους χρήστες σχετικά σύντομα. Όπως έγινε γνωστό, οι χρήστες στις ΗΠΑ θα δουν την διαφήμιση η οποία δημοσιεύτηκε στο blog κάποια στιγμή μέσα στην εβδομάδα.
«Θέλουμε οι διαφημίσεις να είναι δημιουργικές και ενδιαφέρουσες, οπότε ξεκινούμε με κάποια brands που αποτελούν ήδη σημαντικά μέλη της κοινότητας του Instagram. Αν δείτε μία διαφήμιση που δεν σας ενδιαφέρει, μπορείτε να πατήσετε το “…” από κάτω για την κρύψετε και να παρέχετε feedback σχετικά με το τι ακριβώς δεν σας άρεσε. Αυτό θα μας βοηθήσει να σας δείξουμε πιο ενδιαφέρουσες διαφημίσεις στο μέλλον», αναφέρεται στη δημοσίευση.
«Το να αναπτύξουμε το Instagram ως επιχείρηση θα μας βοηθήσει να εξυπηρετήσουμε καλύτερη την διεθνή – και ταχέως αναπτυσσόμενη – κοινότητα του Instagram, διατηρώντας παράλληλα την απλότητα που ξέρετε και αγαπάτε. Όπως πάντα, οι φωτογραφίες και τα βίντεό σας ανήκουν σε εσάς. Η εμφάνιση διαφημίσεων δεν πρόκειται να το αλλάξει αυτό» επισημαίνει η εταιρεία.
Στις φίρμες οι οποίες αναμένεται να παρουσιάσουν διαφημίσεις στη δημοφιλή υπηρεσία, σύμφωνα με το CNN, περιλαμβάνονται μεγάλα ονόματα, όπως η Levi’s η General Electric και το PayPal.