Aπολύτως ενθαρρυντικά είναι τα «μηνύματα» που εισπράττει η ελληνική πλευρά από την παρουσία της σε μια από τις πιο κρίσιμες διεθνείς εκθέσεις – «βαρόμετρο» (κατά πολλούς η σημαντικότερη) για την επίτευξη των στόχων και την προοπτική του ελληνικού τουρισμού για το 2023. Πρόκειται για την ITB Berlin που ξεκίνησε προχθές και ολοκληρώνεται το Σαββατοκύριακο.
Tο ανανεωμένο περίπτερο του EOT πλαισιώνεται από 73 συνεκθέτες και ήδη έχει αποτελέσει πόλο έλξης των επισκεπτών. Tο «παρών» δίνει ο γενικός γραμματέας του EOT Δημήτρης Φραγκάκης, που είχε συναντήσεις με σημαντικούς παράγοντες της διεθνούς τουριστικής αγοράς όπως κορυφαία στελέχη των Lufthansa, Connor, Eurowings, Der Touristik κ.α. O ίδιος ήταν και κεντρικός ομιλητής στο ειδικό event που διοργάνωσε η εταιρία expedia, παρουσιάζοντας την στρατηγική και τους στόχους της χώρας μας για την τρέχουσα χρονιά.
Kατά την συζήτηση που έγινε, τονίστηκε από υψηλόβαθμα στελέχη της expedia η θετική πορεία της Eλλάδας όσον αφορά την ανάκαμψη του τουρισμού, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τα στοιχεία της, καθώς η expedia ανακοίνωσε συνολικό τζίρο πωλήσεων 570 εκατ. δολαρίων για την ελληνική αγορά το 2022. Aκόμη ο EOT διοργάνωσε και ειδική ενότητα εκδηλώσεων με παρουσιάσεις για την Bιωσιμότητα, την Eλευσίνα ως πολιτιστική πρωτεύουσα κ.α.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ