Να ανοίξει την νέα τουριστική αγορά της Κίνας προς την Κρήτη και το λιμάνι του Ηρακλείου, μέσω της κρουαζιέρας, είναι ο στόχος της διοίκησης του Οργανισμού Λιμένος της εν λόγω πόλης.
Οι πρώτες κινήσεις εστιάζουν στη συνεργασία με εταιρείες κρουαζιέρας που ήδη δραστηριοποιούνται στην Κίνα και τώρα αρχίζουν να προγραμματίζουν πωλήσεις πακέτων για την Μεσόγειο αλλά και στα κοινά project με την Περιφέρεια Κρήτης που έχει τα απαιτούμενα κονδύλια για προγράμματα ειδικού σκοπού, όπως η φιλοξενία τουριστικών δημοσιογράφων στην Κρήτη αλλά και η δημιουργία portal ειδικά για αυτήν την αχανή αγορά.
«Αυτή την περίοδο και τα επόμενα χρόνια είναι σημαντική η πρόκληση που θα αντιμετωπίσουν οι ελληνικοί προορισμοί από την κρίση στην ευρύτερη Ανατολική Μεσόγειο και την ευρύτερη ευρωπαϊκή οικονομική κρίση, που επηρεάζουν τους σχεδιασμούς των εταιρειών κρουαζιέρας οι οποίες αναζητούν νέες αγορές και προορισμούς ακόμα και σε «νέες» ηπείρους, όπως η Ασία» επισημαίνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΗ ΑΕ, Ιωάννης Μπρας:
« Για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων θεωρείται επιβεβλημένη η αναθέρμανση της ζήτησης για κρουαζιέρα στη Ανατολική Μεσόγειο, μέσα από συντονισμένες εθνικές και περιφερειακές πολιτικές, στο πλαίσιο των γενικών εκθέσεων τουρισμού και της συνολικής στρατηγικής marketing της χώρας. Ακόμα η αναζήτηση νέων αγορών στο πλαίσιο της στρατηγικής «Fly-Stay & Cruise», που ήδη υλοποιείται με πρωτοβουλία του λιμανιού του Ηρακλείου, σε συνεργασία με τις εταιρείες Louis Cruises & TEZ Tour, με τις πιο ώριμες, για αυτό τον σκοπό, αγορές τις Ρωσίας, ευρύτερα της Μαύρης Θάλασσας και του Ισραήλ» και προσέθεσε κάνοντας αναφορά στην αναγκαιότητα για συνεργασία μεταξύ κράτους και ιδιωτικής πρωτοβουλίας:
«Είναι αναγκαίο να ενισχυθούν οι πρωτοβουλίες, της ελληνικής πολιτείας, των διοικήσεων των λιμένων και των επιχειρήσεων του κλάδου, που θα στοχεύουν στην προβολή των εξελίξεων στην τεράστια αγορά της Κίνας και ευρύτερα της Ασίας. Ιδιαίτερα, αν αναλογιστεί κανείς, ότι περίπου από τα 82 εκατομμύρια Κινέζους που ταξίδεψαν εκτός Κίνας το 2012, μόνο περίπου 100.000 ήρθαν στην Ελλάδα. Και ό,τι σε 2-3 χρόνια θα έχει ωριμάσει και σε αυτές τις περιοχές η ιδέα για διακοπές με κρουαζιερόπλοιο κάπου στο κόσμο».
Στη συνέχεια ο Ιωάννης Μπρας αναφέρθηκε στους «τριανταφυλλένιους γάμους» Κινέζων που έγιναν την περασμένη εβδομάδα στην Κρήτη:
«Ήδη η τέλεση γάμων Κινέζων στη «θάλασσα της αγάπης» το Αιγαίο Πέλαγος είναι ένα νέο «τουριστικό προϊόν» που επιβάλλεται να αξιοποιηθεί. Μάλιστα στο πλαίσιο των «τριανταφυλλένιων γάμων» σε συνεργασία του Υπουργείου Τουρισμού και του Δήμου της Σαγκάης 16 νέα ζευγάρια παντρεύτηκαν στο νησί και μέσο αυτών δεκάδες εκατομμύρια Κινέζων, από την προβολή που είχε το γεγονός στην Κίνα, κατάλαβαν τι σημαίνει κρητική φιλοξενία και κρητική λεβεντιά, μαζί με το υπέροχο φαγητό αλλά και τον σπουδαίο πολιτισμό της Κρήτης».