Η Jet2.com και η Jet2holidays επιβεβαίωσαν ότι φέτος θα προσφέρουν το μεγαλύτερο πρόγραμμα του ομίλου για την Ελλάδα μέχρι σήμερα, με ε 1,52 εκατ. αεροπορικές θέσεις και τη χωρητικότητα να αυξάνεται κατά 12%, σε σχέση με πέρυσι.
Η αεροπορική εταιρεία και ο ταξιδιωτικός πράκτορας, που διεξάγουν εκστρατεία μάρκετινγκ μαζί με τον ΕΟΤ, θα έχουν περισσότερα από 100 δρομολόγια προς πώληση από 11 βρετανικά αεροδρόμια σε 14 στην Ελλάδα, με τους πελάτες της Jet2holidays να μπορούν να επιλέξουν από 20 συνολικά ελληνικά προορισμούς.
Τα νέα δρομολόγια που προσφέρονται για το 2024 είναι από Λίβερπουλ προς Κέρκυρα, Ηράκλειο, Κω, Ρόδο, Ζάκυνθο, από Μπέρμιγχαμ προς Μυτιλήνη και από Νιούκαστλ προς Χανιά. Επίσης από φέτος προστίθενται στο πρόγραμμα διακοπών της φετινής καλοκαιρινής σεζόν η Σύμης και η Αθηναϊκή Ριβιέρα.
Η καμπάνια μάρκετινγκ με τον ΕΟΤ ξεκίνησε πέρυσι και περιγράφηκε ως φέρουσα “εξαιρετικά επιτυχημένα αποτελέσματα όσον αφορά την προβολή, την απήχηση και τη δέσμευση”. Η διαφημιστική εκστρατεία περιελάμβανε offline και online διαφήμιση, καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και ταξίδια για δημοσιογράφους και influencers.
Κατά τις περιόδους αιχμής εφέτος, η Jet2 θα πραγματοποιεί περίπου 320 πτήσεις την εβδομάδα προς την Ελλάδα και συγκεκριμένα προς τα κάτωθι 14 αεροδρόμια: Αθήνα, Κέρκυρα, Χανιά, Ηράκλειο, Κεφαλονιά, Ρόδος, Κως, Θεσσαλονίκη (Χαλκιδική), Σκιάθος, Σαντορίνη, Ζάκυνθος, Λέσβος, Καλαμάτα και Πρέβεζα.
Αυξημένη χωρητικότητα θα υπάρχει τον Μάρτιο και τον Απρίλιο στο Ηράκλειο, την Κέρκυρα, τη Λέσβο, τη Ρόδο και τη Σαντορίνη. Επίσης, η θερινή περίοδος για το Ηράκλειο και τη Ρόδο παρατείνεται μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου.
Οι πελάτες της Jet2holidays θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε περίπου 1.500 ξενοδοχεία δύο έως πέντε αστέρων, εκ των οποίων τα 200 είναι νέα ξενοδοχεία που προστίθενται εφέτος. Ενώ, η Jet2Villas θα έχει σχεδόν 300 βίλες προς διάθεση.
“Η Ελλάδα προσφέρει στους παραθεριστές από το Ηνωμένο Βασίλειο τέλειες διακοπές σε καταπληκτικά ξενοδοχεία, με εγγυημένη ηλιοφάνεια, και αυτοί είναι μερικοί μόνο από τους πολλούς λόγους για τους οποίους συνεχίζει να είναι τόσο αγαπημένος προορισμός στους πελάτες μας”, ανέφερε σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της Jet2, Steve Heapy.
“Εκτός από την επέκταση και τις επενδύσεις σε αυτή την απίστευτη χώρα, ένας κρίσιμος παράγοντας της επιτυχίας μας στην Ελλάδα είναι οι συνεργασίες που έχουμε, με τη μακροχρόνια συνεργασία μας με τον ΕΟΤ να αποτελεί ένα τέλειο παράδειγμα”. “Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να ενισχύουμε την αναγνωρισιμότητα και τις πωλήσεις με τους συνεργάτες μας μέσω αυτής της καινοτόμου καμπάνιας με τον ΕΟΤ, ιδιαίτερα αυτή την τόσο σημαντική περίοδο κρατήσεων για τους παραθεριστές του Ηνωμένου Βασιλείου”, πρόσθεσε.