Περισσότερους από 22 εκατομμύρια τουρίστες θα υποδεχθεί φέτος η Ελλάδα -μαζί με τους επιβάτες κρουαζιέρας- ενώ η Αθήνα επέστρεψε δυναμικά στην τουριστική σκηνή και για πρώτη φορά μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 τα ξενοδοχεία της εμφανίζουν πληρότητες 100%.
Χθες η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη παρουσιάζοντας το 3ετές στρατηγικό σχέδιο προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι και το 2014 θα είναι μια καλή τουριστική χρονιά, σημειώνοντας ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αναμένονται 22 εκατομμύρια τουρίστες.
Και επικαλέστηκε τα στοιχεία της ΤτΕ που δείχνουν ότι οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το πρώτο τετράμηνο εμφάνισαν αύξηση κατά 27,8% (ανήλθαν στα 902 εκατ. ευρώ) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Το ίδιο διάστημα ήρθαν στη χώρα 1,915 εκατ. τουρίστες από 1,58 εκατ. πέρυσι.
Τα κονδύλια
Καθώς όμως τα διαθέσιμα κονδύλια είναι σημαντικά περιορισμένα για την προβολή, η κ. Κεφαλογιάννη ανέφερε ότι για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού τόσο το υπουργείο όσο και ο ΕΟΤ αξιοποιούν στον μέγιστο δυνατό βαθμό το Διαδίκτυο και τα εργαλεία της ψηφιακής και κινητής τεχνολογίας.
«Το trip advisor και το expedia είναι σημαντικοί μας σύμμαχοι στην προσπάθειά μας να έχουμε σταθερή και σοβαρή παρουσία στο Διαδίκτυο», ανέφερε χαρακτηριστικά και προσέθεσε ότι «η επικοινωνία μας εξελίσσεται σε Ευρώπη, ΗΠΑ, καθώς και στις νέες αγορές που στοχεύουμε». Αυτές οι αγορές είναι η Βραζιλία, η Κίνα και η Ρωσία. Σε αυτή την προσπάθεια καταλυτικό ρόλο παίζει η διαδικτυακή πύλη του EOT, visitgreece.gr.
«Ολοι μαζί, το υπουργείο, ο ΣΕΤΕ, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο, οι εργαζόμενοι, καταφέραμε την αναγέννηση του ελληνικού τουρισμού», τόνισε με έμφαση η κ. Κεφαλογιάννη και συμπλήρωσε: «Εχουμε λοιπόν χρέος να καταπολεμήσουμε οτιδήποτε ενδέχεται να καλλιεργήσει αρνητικές εντυπώσεις στην Ελλάδα.