Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για ένα από τα κορυφαία διεθνή «ραντεβού» για τον ελληνικό τουρισμό. Πρόκειται για την έκθεση του Λονδίνου World Travel Market London, η οποία θα διεξαχθεί επί ένα τριήμερο (5-7 Νοεμβρίου 2024) στις εγκαταστάσεις του ExCeL London (Royal Victoria Dock) και αναμένεται να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον της παγκόσμιας κοινότητας του ταξιδιωτικού τομέα. Οπως αναφέρουν στελέχη της αγοράς, η WTM θεωρείται το γεγονός που διατηρεί και προσφέρει στους συμμετέχοντες τη μεγαλύτερη επιρροή στον κλάδο, καθώς αποτελεί τόπο συνάντησης για φορείς, υπουργούς και ομάδες που επιθυμούν και επιδιώκουν να «χτίσουν» τα δικά τους δίκτυα.
Οι αριθμοί επιβεβαιώνουν τη σημασία της: στη βρετανική πρωτεύουσα θα εκπροσωπηθούν 184 χώρες, θα υπάρξουν 3.874 εκθέτες από όλο τον κόσμο, θα γίνουν 29.074 προγραμματισμένες συναντήσεις και θα παρευρεθούν περισσότεροι από 43.700 επισκέπτες.
Η Ελλάδα είναι, μάλιστα, premier partner στη λίστα των WTM London 2024 Official Partners, με τον ΕΟΤ. Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, η φετινή WTM του Λονδίνου θα είναι η μεγαλύτερη που έχει γίνει ποτέ στην ιστορία της, με προσδοκώμενη αύξηση 7%.
Για τις ανάγκες της θα χρησιμοποιηθούν νέες αίθουσες, ενώ στους εκθέτες θα λάβουν μέρος από τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία και ταξιδιωτικές εταιρίες μέχρι μεταφορικές και επιχειρήσεις τεχνολογικών υπηρεσιών.
Οι ίδιες πηγές μιλούν τουλάχιστον για 80 νέους εκθέτες στη WTM και πάνω από 135 Εθνικούς Οργανισμούς Τουρισμού, με παράλληλη αύξηση 9% στη συμμετοχή προορισμών, αλλά και τεράστιο αριθμό πόλεων και περιφερειών.
Εκτιμάται ότι θα υπάρξει αύξηση 22% στα ξενοδοχειακά brands και 16% σε εκθέτες του τεχνολογικού τομέα στη WTM London. Ως ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή της διοργάνωσης χαρακτηρίζεται, δε, η Αφρική!
Από ελληνικής πλευράς θα δώσει το «παρών», μεταξύ άλλων, και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ). Η ανακήρυξη του Ελληνικού Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού ως premier partner «γεννά»» τη «χρυσή» ευκαιρία προβολής των πολιτιστικών εμπειριών της χώρας, για να αποδείξει ότι παραμένει ένας από τους κορυφαίους προορισμούς αναψυχής στον κόσμο και της υποστήριξης του στόχου για «τουρισμό όλο τον χρόνο».
Η συνεργασία θα βοηθήσει, επίσης, τον ΕΟΤ και τους 80 συμμετέχοντες-εκθέτες του να ενισχύσουν περαιτέρω το παγκόσμιο προφίλ τους, συμμετέχοντας στην τελετή έναρξης και σε συνεντεύξεις Τύπου με τα διεθνή μέσα ενημέρωσης.
Τις προηγούμενες ημέρες μεσολάβησαν, μάλιστα, ανακοινώσεις από Περιφέρειες της Ελλάδας, όπως της Πελοποννήσου και της Ηπείρου, για την παρουσία τους στη WΤΜ με περίπτερα, με σκοπό τη συνεχή στήριξη της εξωστρέφειας των επαγγελματιών τουρισμού και την ανάπτυξη συνεργασιών, για την προώθηση των προορισμών και των τοπικών επιχειρήσεων. Οσο θα πλησιάζει η ημερομηνία έναρξης της WTM London, η παροχή ενημέρωσης για τις δραστηριότητες που την αφορούν θα είναι πιο συχνή και πιο λεπτομερής.
Το event έρχεται σε μια κομβική περίοδο για την επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού, καθώς, παρά τις θετικές επιδόσεις σε επίπεδο αριθμών, υπάρχουν προβλήματα, τα οποία χρήζουν άμεσης και αποτελεσματικής αντιμετώπισης, έτσι ώστε να μην προκύψουν «πισωγυρίσματα».
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ (25/10/2024)