Η World Travel Market (WTM) London, μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τουρισμού παγκοσμίως, ανοίγει αύριο, 5 Νοεμβρίου, στο εκθεσιακό κέντρο Excel London. Μέχρι και τις 7 Νοεμβρίου, η έκθεση θα φιλοξενήσει χιλιάδες επαγγελματίες του τουρισμού, προσφέροντας σημαντικές ευκαιρίες δικτύωσης και ανταλλαγής γνώσεων για την παγκόσμια τουριστική βιομηχανία.
Η Ελλάδα ως Premium Partner
Φέτος, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) συμμετέχει ως Premium Partner της έκθεσης WTM, με στόχο να προωθήσει τη θετική πορεία της χώρας στον τουρισμό και να ενισχύσει την ανάπτυξη βιώσιμων τουριστικών πρακτικών. Σύμφωνα με τη διευθύντρια του Γραφείου ΕΟΤ Βρετανίας και Ιρλανδίας, κ. Ελένη Σκαρβέλη, η Ελλάδα καταγράφει μία χρονιά ρεκόρ, γεγονός που υπογραμμίζει τη δυναμική του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στη βρετανική αγορά.
«Η WTM συγκεντρώνει κορυφαίους decision makers της βρετανικής και παγκόσμιας αγοράς, δίνοντας την ευκαιρία στην Ελλάδα να παρουσιάσει μοναδικές εμπειρίες και να αναδειχθεί ως ένας από τους κορυφαίους προορισμούς», δήλωσε η κ. Σκαρβέλη, τονίζοντας τη σπουδαιότητα της συμμετοχής του ΕΟΤ ως βασικού εταίρου.
Ελληνική στρατηγική για βιώσιμο τουρισμό
Στην έκθεση συμμετέχουν 81 Έλληνες εκθέτες στο περίπτερο του ΕΟΤ, προβάλλοντας την τουριστική στρατηγική της χώρας που συνδυάζει τις οικονομικές αποδόσεις με την προστασία του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος. Από τις ομορφιές του Έβρου έως το Καστελόριζο, η Ελλάδα στοχεύει στην ισορροπημένη τουριστική ανάπτυξη που ωφελεί τόσο την οικονομία όσο και τις τοπικές κοινότητες.
Αύξηση στις αφίξεις από το Ηνωμένο Βασίλειο
Μέχρι στιγμής, η τουριστική περίοδος του 2024 δείχνει θετικά αποτελέσματα, με αύξηση 4% στις αφίξεις από το Ηνωμένο Βασίλειο, φτάνοντας τους 3.136.900 Βρετανούς επισκέπτες. Η αυξημένη αυτή κίνηση έχει ως αποτέλεσμα και σημαντική ενίσχυση των εσόδων από τη βρετανική αγορά, τα οποία ανέρχονται σε 608,9 εκατομμύρια ευρώ.
Στόχος η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου το 2025
Για το 2025, το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο θα επικεντρωθεί στην προβολή των ελληνικών προορισμών για την άνοιξη και το φθινόπωρο, ενισχύοντας τη «χαμηλή περίοδο». Στόχος είναι να αναπτυχθεί η βιώσιμη τουριστική υποδομή της Ελλάδας και να προωθηθούν οι πιο πολυτελείς τουριστικές εμπειρίες, ώστε να ανταποκριθούν στις τάσεις της βρετανικής αγοράς.