Η Ελλάδα παραμένει σταθερή στις επιλογές των Ευρωπαίων τουριστών για το 2025

Στη μελέτη του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ), με τίτλο «Το brand Ελλάδα: Πόσο ελκυστική είναι η Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός;», καταγράφεται η σταθερότητα της χώρας μας στην κατάταξη των προτιμώμενων τουριστικών προορισμών για τους Ευρωπαίους ταξιδιώτες.

Η Ελλάδα συνεχίζει να διατηρεί ισχυρή θέση στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων τουριστών, με τις αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου να ξεχωρίζουν για το 2025. Στη μελέτη του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ), με τίτλο «Το brand Ελλάδα: Πόσο ελκυστική είναι η Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός;», καταγράφεται η σταθερότητα της χώρας μας στην κατάταξη των προτιμώμενων τουριστικών προορισμών για τους Ευρωπαίους ταξιδιώτες.

Σταθερότητα στις προτιμήσεις των Γερμανών, Γάλλων και Βρετανών

Η Ελλάδα παραμένει στην 3η θέση για τους Γερμανούς και στην 4η θέση για τους Γάλλους, ενώ για τους Βρετανούς κατατάσσεται στην 5η θέση, αν και έχει υποχωρήσει κατά δύο θέσεις σε σχέση με το 2023. Παρά τη μικρή πτώση για τους Βρετανούς, οι τρεις αυτές αγορές εξακολουθούν να αποτελούν το 42% των συνολικών εισπράξεων του εισερχόμενου τουρισμού στην Ελλάδα το 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος.

Αντίπαλοι προορισμοί και ανταγωνισμός

Η μελέτη αναδεικνύει τη δυναμική των ανταγωνιστικών προορισμών στη Μεσόγειο. Η Ιταλία και η Ισπανία είναι οι δύο πιο δημοφιλείς προορισμοί για τους Γερμανούς, ενώ για τους Γάλλους και τους Βρετανούς η Ισπανία κατατάσσεται πρώτη, ακολουθούμενη από την Ιταλία και τη Γαλλία. Η Ελλάδα παραμένει μεταξύ των κορυφαίων επιλογών, αν και αντιμετωπίζει ισχυρό ανταγωνισμό από προορισμούς με πιο εύκολη πρόσβαση για τις αγορές αυτές, όπως η Ιταλία και η Ισπανία.

Η στρατηγική της Ελλάδας για το μέλλον

Αξιοσημείωτο είναι ότι, παρά την έντονη ανταγωνιστικότητα, η Ελλάδα διατηρεί υψηλή θέση στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών. Ο Γενικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, κ. Ηλίας Κικίλιας, τόνισε την ανάγκη ενίσχυσης της βιωσιμότητας και της διαφοροποίησης του τουριστικού προϊόντος για να διευρυνθεί το μερίδιο της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές. Η στρατηγική αυτή περιλαμβάνει την προώθηση της αυθεντικότητας των προορισμών και την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος με στόχο την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών.

Η μελέτη καταδεικνύει ότι, παρά τις ανταγωνιστικές πιέσεις από χώρες όπως η Τουρκία και η Κροατία, η Ελλάδα εξακολουθεί να προσελκύει το ενδιαφέρον των Ευρωπαίων ταξιδιωτών, διατηρώντας μια από τις κορυφαίες θέσεις στον τουριστικό χάρτη της Μεσογείου για το 2025.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ