Αισιοδοξία για τον ελληνικό τουρισμό από την έκθεση του Βερολίνου

Αισιόδοξα είναι τα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό, σύμφωνα με τον υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλο Γερουλάνο ο οποίος παρευρέθη στην 45η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού, ΙΤΒ, του Βερολίνου. Ο υπουργός εκτίμησε πως το μήνυμα είναι πολύ πιο θετικό από εκείνο της προηγούμενης χρονιάς.

 

“Μετά από μια δύσκολη χρονιά, το μούδιασμα που υπήρχε απέναντι στην Ελλάδα φεύγει και οι επαγγελματίες του χώρου βλέπουν την Ελλάδα σαν ένα πολύ θετικό προορισμό”, δήλωσε προς το ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Γερουλάνος.

 

“Τα μηνύματα είναι θετικά, αυτό που μένει είναι να τα δούμε να κεφαλαιοποιούνται”, πρόσθεσε ο υπουργός μετά το πέρας των διήμερων επαφών του στο πλαίσιο της ΙΤΒ.

 

Ο κ. Γερουλάνος, ο υφυπουργός Τουρισμού Γιώργος Νικητιάδης, καθώς επίσης ο πρόεδρος του ΕΟΤ Νικόλαος Κανελλόπουλος και ο γ.γ. του ΕΟΤ Γιώργος Κωλέτσος συναντήθηκαν με κορυφαίους παράγοντες της τουριστικής “βιομηχανίας”, το Γενικό Γραμματέα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού Ταλέμπ Ριφάι, καθώς και τους βουλευτές της διακομματικής επιτροπής τουρισμού της γερμανικής βουλής.

 

Τόσο στις συναντήσεις αυτές όσο και στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου στην ΙΤΒ, ο κ. Γερουλάνος επισήμανε ότι το μήνυμα που στέλνει η Ελλάδα είναι ότι η χώρα αλλάζει και δεν περιορίζεται στην παραδοσιακή προσφορά. Όπως είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ “προωθούνται συγκεκριμένα προγράμματα με έναν προορισμό τον οποίο μπορούν να αγκαλιάσουν και πάλι να δουν την Ελλάδα με διαφορετικό μάτι μία Ελλάδα, γεμάτη πλούτο όχι μόνο στα νησιά αλλά και στις μεγάλες πόλεις”. Και πρόσθεσε ότι “βλέπουμε να δημιουργείται σιγά σιγά ένα καλό κλίμα και να ανταποκρίνονται σε αυτό μας το κάλεσμα”.

 

Ο υπουργός δεν θέλησε να κάνει συγκεκριμένες προβλέψεις για την εξέλιξη της φετινής σεζόν, θεωρώντας ότι “είναι πάρα πολύ νωρίς” για κάτι τέτοιο. Όπως είπε “το πιο σημαντικό είναι να μείνουμε προσηλωμένοι στους στόχους μας και να συνεχίσουμε να δουλεύουμε με το συστηματικό τρόπο που έχουμε δουλέψει και αυτό ελπίζω να φέρει τα αποτελέσματα που θέλουμε να δούμε. Όμως το μάτι μας είναι προσηλωμένο σε δύο και τρία χρόνια παρακάτω και όχι μόνο στη φετινή σεζόν. Η φετινή σεζόν μπορεί να φέρει κάποια χαμόγελα πίσω στον ελληνικό τουρισμό αλλά η επένδυση που έχουμε να κάνουμε είναι πιο μακροπρόθεσμη και εκεί είμαστε προσηλωμένοι”.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ