Με αφορμή την αύξηση αναζήτησης στο διαδίκτυο πληροφοριών για διακοπές στην Ελλάδα
Διαδικτυακή εκπαιδευτική πλατφόρμα για τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις ανακοίνωσε η Google, στο πλαίσιο του προγράμματος «Grow Greek Tourism Online», με βασικό στόχο την εκπαίδευση των στελεχών του τουριστικού κλάδου στην αποτελεσματική χρήση του internet.
Ο Γρηγόρης Ζαριφόπουλος τόνισε με σημασία πως οι αναζητήσεις, μέσω υπολογιστών, της φράσης «ταξίδι στην Ελλάδα» κινούνται με ρυθμό αύξησης κατά 20%, σε σχέση με πέρυσι, ενώ στα κινητά η αντίστοιχη αύξηση φτάνει το 72%.
Θέλοντας να δώσει έμφαση στο ψηφιακό χάσμα που παρατηρείται σήμερα στην Ευρώπη, ο κ. Zαριφόπουλος επικαλέστηκε έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σύμφωνα με την οποία το 47% των νοικοκυριών στην Ευρώπη δεν έχουν δεξιότητες που να αφορούν στο διαδίκτυο. Αν δεν καλυφθεί το κενό αυτό, το 2020 εκτιμάται πως δεν θα μπορούν να καλυφθούν από Ευρωπαίους περίπου 900.000 θέσεις που συνδέονται με το διαδίκτυο.