Κατά 28% σε 8,5 εκατ. επιβάτες (6,6 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι) αυξήθηκε η κίνηση της ιρλανδικής αεροπορικής εταιρείας τον μήνα Μάρτιο.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, τον ίδιο μήνα ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες αγγίζοντας το 94% (από 90%), ενώ η ετήσια επιβατική κίνηση μέχρι τον Μάρτιο αυξήθηκε κατά 18% σε 106.4 εκατ. πελάτες.
«H επιβατική κίνηση Μαρτίου της Ryanair αυξήθηκε κατά 28% σε 8.5 εκατ. πελάτες, ενώ ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες αγγίζοντας το 94%. Οι υψηλές επιδόσεις μας (παρά την τριήμερη απεργία των Γάλλων ΕΕΚ τον Μάρτιο η οποία προκάλεσε ακυρώσεις σε περισσότερες από 500 πτήσεις) είναι αποτέλεσμα των χαμηλών ναύλων και αυξημένων κρατήσεων καθώς και της επιτυχίας του προγράμματος «Always Getting Better».
Οι 106 εκατομμύρια πελάτες μας μπορούν να περιμένουν ακόμα περισσότερες αναβαθμίσεις το 2016 καθώς σε λίγο καιρό θα ξεκινήσουμε το 3ο έτος του προγράμματος «AGB», δήλωσε ο Kenny Jacobs της Ryanair.