Νέα διάσταση στο τομέα του συγχρονισμού, οργάνωσης και ανάλυσης δεδομένων Big-Data που αφορούν τον Τουρισμό, αναμένεται να δώσει το προωθούμενο Ψηφιακό «Υπερ-Δίκτυο για τον Ελληνικό Τουρισμό» (Hyper Network for Greek Tourism), το οποίο εντάσσεται στο πλαίσιο των Ψηφιακών δράσεων που επεξεργάστηκε ο Σύμβουλος της Υπουργού Τουρισμού για την Ψηφιακή Τεχνολογία, Παναγιώτης Οπλοποιός.
Ο σημαντικός στόχος του «Υπερ-Δικτύου Τουρισμού», σε συνδυασμό με την πλατφόρμα Business Intelligence (Β.Ι.) σύστημα επιχειρηματικής ευφυίας, είναι να συλλέγει και να επεξεργάζεται δεδομένα από τα οποία θα αντλούνται σημαντικές πληροφορίες που θα βοηθήσουν στο μέγιστο τον Ελληνικό Τουρισμό, από όλες τις πιθανές πηγές που είναι συνδεδεμένες στο διαδίκτυο, είτε στην Ελλάδα, είτε στο εξωτερικό, χρησιμοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις και καινοτομίες που υπάρχουν και σε περιβάλλον cloud.
Το «Υπερ-Δίκτυο Τουρισμού» με τη λειτουργία του προσωποποίησης χρήστη (personalization) θα παρέχει αναλυτικά στοιχεία κίνησης και ένα πλήρες πλαίσιο καταγραφής συμβάντων σχετικών με τον τρόπο χρήσης της πλατφόρμας από τους επισκέπτες. Τα ψηφιακά εργαλεία ανάπτυξης θα παρέχουν τη δυνατότητα ανάλυσης δεδομένων σχετικών με τις ενέργειες και τις προτιμήσεις των επισκεπτών.