Ουραγός, μεταξύ όλων των ανταγωνιστικών τουριστικών αγορών, όσον αφορά την ψηφιακή προβολή αλλά και το ψηφιακό περιεχόμενο, είναι η Ελλάδα, σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής η οποία επικαλείται μελέτη της Oxford Economics.
Και αυτό τη στιγμή που ολοένα και μεγαλύτερα ποσοστά των δυνητικών ταξιδιωτών αναζητούν προορισμούς και κρατήσεις στο Διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Εάν η Ελλάδα μπορούσε να προσεγγίσει τις βέλτιστες διεθνείς προοπτικές στο Ίντερνετ και να αποκτήσει τις ψηφιακές δεξιότητες που απαιτούνται όσον αφορά το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες που προσφέρονται online, θα μπορούσε να δημιουργήσει έως και 170.000 νέες θέσεις εργασίας.
Τα παραπάνω προκύπτουν από την έρευνα η οποία εξετάζει τον αντίκτυπο του διαδικτυακού περιεχομένου στον ελληνικό τουρισμό.
Σύμφωνα με τη μελέτη, το 12% της πρόσφατης αύξησης στην απασχόληση στον τουριστικό τομέα αποδίδεται στην αύξηση δημιουργίας ψηφιακού περιεχομένου στην Ελλάδα.
Συνολικά ο “ψηφιακός τουρισμός” υπολογίζεται πως συνεισφέρει το 3,2% του ΑΕΠ της χώρας και το 4% της απασχόλησης, μιας και ο κλάδος αποτελεί βασικό κομμάτι της οικονομίας, συνεισφέροντας το 19% του ΑΕΠ.
Η Oxford Economics σε παρουσίαση που διοργάνωσαν η Google και ο ΣΕΤΕ κατέδειξε το ψηφιακό έλλειμμα του ελληνικού τουρισμού, σημειώνοντας πως το 56% των τουριστικών εσόδων στις χώρες της ΕΕ προέρχεται πλέον από κρατήσεις που έχουν ξεκινήσει ή και ολοκληρωθεί μέσω του διαδικτύου, ποσοστό που έχει αυξηθεί κατά 13% σε σύγκριση με το 43% που βρισκόταν το 2012. Στην Ελλάδα φθάνει μόλις το 17%.