Την κρουαζιέρα επιλέγουν όλο και περισσότεροι Αμερικάνοι, σύμφωνα με τη νέα έκθεση της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας (CLIA) για τις τάσεις στον κλάδο αυτό το 2018, καθώς εννέα στους δέκα Αμερικανούς ταξιδιώτες κρουαζιέρας δήλωσαν ότι θα ξανακάνουν κρουαζιέρα “πιθανόν ή σίγουρα”
Η έκθεση βασίζεται σε έρευνα που διενεργήθηκε σε δείγμα 792 τουριστών κρουαζιέρας και 813 ταξιδιωτών που δεν επιλέγουν την κρουαζιέρα ως πρώτη επιλογή διακοπών, εκ των οποίων το 90% προέρχεται από τις ΗΠΑ και το 10% από τον Καναδά.
Σύμφωνα με την έρευνα της CLIA λοιπόν το εισόδημα φαίνεται ότι παίζει όλο και μικρότερο ρόλο στην επιλογή αυτού του είδους διακοπών. Το 66% των ταξιδιωτών που έχουν ως πρώτη επιλογή την κρουαζιέρα είχαν ετήσια εισοδήματα μικρότερα των 100.000 δολαρίων, εκ των οποίων το 70% άνω των 200.000 δολαρίων. To ένα τρίτο των τουριστών κρουαζιέρας (33%) έχουν μέσο ετήσιο εισόδημα, ανά νοικοκυριό, μικρότερο από 80.000 δολάρια και το 50% τουλάχιστον 100.000 δολάρια
Οι Millennials αναζητούν πολυτελείς κρουαζιέρες με ρυθμούς ρεκόρ, με το ένα τέταρτο σχεδόν (24%) να έχουν κάνει πολυτελή κρουαζιέρα την περασμένη 3ετία. Ταυτόχρονα, το ποσοστό όσων θα κάνουν σίγουρα κράτηση κρουαζιέρας στις επόμενες διακοπές τους ανέβηκε από 63% το 2017 στο 70% φέτος.
Τα ταξίδια κρουαζιέρας με φίλους ήταν κορυφαία τάση στα ταξίδια κρουαζιέρας το 2017. Οι ταξιδιώτες που κάνουν κρουαζιέρα τείνουν κατά 40% περισσότερο από τους ταξιδιώτες ξηράς να ταξιδεύουν με φίλους, συντρόφους ή παιδιά. Το 2017 περισσότεροι ταξιδιώτες έκαναν διακοπές με κύριο στόχο να περάσουν χρόνο με την οικογένεια σε σχέση με το 2016.
Οι κρουαζιέρες ποταμών έχουν υψηλό ποσοστό ικανοποίησης για το 81% των ταξιδιωτών και θαλάσσης για το 73%. Ακολουθούν τα ξενοδοχεία και resort (62%). Κατά μέσο όρο, το 41% των ταξιδιωτών κρουαζιέρας ανέφεραν ότι ενδιαφέρον για υπηρεσίες που απευθύνονται στα παιδιά, όπως babysitting και προγράμματα για παιδιά και εφήβους. Μόλις το 13% όμως κάνουν χρήση των υπηρεσιών αυτών.
Όσον αφορά την διασκέδαση στο πλοίο, μόλις το 32% δηλώνει ότι την επιθυμεί, αλλά την ίδια στιγμή περισσότεροι από τους διπλάσιους (70%) διασκεδάζουν στο πλοίο. Τα σόου, τα μιούζικαλ και οι κωμωδίες, είναι το χαρακτηριστικό κρουαζιέρας στο οποίο συμμετέχουν περισσότερο οι επιβάτες.
Τέλος, τα τουριστικά γραφεία κατέχουν κεντρική θέση στην απόφαση για πραγματοποίηση ταξιδιού κρουαζιέρας και στον προγραμματισμό των διακοπών. Οι ταξιδιώτες που επιλέγουν κρουαζιέρα χρησιμοποιούν σε διπλάσιο βαθμό τουριστικό γραφείο για την κράτηση (70%) σε σχέση με τους ταξιδιώτες που προτιμούν άλλο είδος διακοπών (37%).