Με μότο “η Airbnb είναι για όλους”, ο CEO της Airbnb Brian Chesky ανακοίνωσε την Πέμπτηστο Σαν Φραντσίσκο μια σειρά νέων καινοτομιών που στοχεύουν στο να κάνουν την εταιρεία του πιο ελκυστική σε όσους κάνουν επαγγελματικά ταξίδια και σε οικογένειες.
Μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές είναι ότι θα αλλάξει την υπάρχουσα κατηγοριοποίηση των διαμερισμάτων, με τους χρήστες της υπηρεσίας να έχουν πλέον να επιλέξουν από 4 βασικές νέες κατηγορίες: σπίτια διακοπών (vacation homes), μοναδικά διαμερίσματα (unique spaces, όπως ιγκλου, δεντρόσπιτα κτλ.), διαμερίσματα για “ύπνο και πρωινό” (bed and breakfasts) και “σπίτια πολυτελείας” (boutique homes).
Έχοντας ως στόχο το ένα δισεκατομμύριο επισκέπτες το χρόνο ως το 2028 o Brian Chesky τόνισε στην ομιλία του ότι τα νέα αυτά προϊόντα θα βοηθήσουν την εταιρεία να διευρύνει την απήχηση της σε νέους πελάτες. Στις νέες πρακτικές της εταιρείας περιλαμβάνονται οι προσωπικές επιθεωρήσεις καθώς και οι φωτογραφίσεις σπιτιών.
Επίσης θα προσφέρονται περισσότερες υπηρεσίες για τους οικοδεσπότες της, όπως εκπτώσεις για τα προϊόντα Nest Thermostats της Google, ως επιβράβευση στους καλύτερους ιδιοκτήτες. Τέλος, η εταιρεία στρέφει την προσοχή της σε υψηλής ποιότητας και πολυτελή καταλύματα, μετά και την απόκτηση πέρσι της εταιρείας Luxury Retreat.
Ο κ. Chesky σημείωσε πως 300 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν χρησιμοποιήσει την Airbnb από τότε που ιδρύθηκε πριν από δέκα χρόνια και ότι οι ιδιοκτήτες έχουν κερδίσει συνολικά περισσότερα από 41 δισεκατομμύρια δολάρια.