Θραύση κάνουν οι ελληνικοί προορισμοί στο διαδίκτυο

Κάτι παραπάνω από ικανοποιητική και αποτελεσματική κρίνεται η απόδοση της στοχευμένης διαφημιστικής ενέργειας που πραγματοποιεί για πρώτη φορά μέσω Διαδικτύου ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ).

 

Ο Οργανισμός ανακοίνωσε τα πρώτα αποτελέσματα για τον Ιούνιο, της διαφημιστικής προβολής στο διαδίκτυο που θα διαρκέσει έως τα τέλη Δεκεμβρίου 2011 και πραγματοποιείται σε Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Ρωσία, Ισραήλ και Σουηδία. Σύμφωνα με τα στοιχεία το μήνυμα της Ελλάδας προβλήθηκε πάνω από 100 εκατ. φορές στις πέντε χώρες προβολής, ενώ ο πραγματικός αριθμός των «κλικ» υπερβαίνει κατά πολύ τον εκτιμώμενο (βάσει διαφημιστικού πλάνου) σε όλες τις χώρες και ειδικά σε Ρωσία και Ισραήλ, όπου τα ποσοστά υπερβαίνουν το 70%. Περίπου 124 χιλιάδες φορές οι χρήστες επέλεξαν να μάθουν περισσότερα επισκεπτόμενοι το visitgreece.gr και πάνω από 48 χιλιάδες χρήστες είδαν τα βίντεο της καμπάνιας. Αναλυτικά η καμπάνια απέφερε περισσότερα των αναμενόμενων «κλικ» ως εξής:

Αγγλία: +46%

Σουηδία: +35%

Ρωσία: +70%

Ισραήλ: +74%

Γερμανία: +46%

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ