Σχεδόν το 17% των επιβατών της Ryanair έχουν βρεθεί στην ίδια πτήση με έναν ενοχλητικό επιβάτη το περασμένο έτος, σύμφωνα με μια νέα ταξιδιωτική έρευνα.
Η αεροπορική εταιρεία πτήσεων χαμηλού κόστους ξεπερνάει στη “λίστα της ντροπής” την Thomas Cook (15%) και την Tui (14%) που καταλαμβάνουν τη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα, ενώ η EasyJet (13%) κατέλαβε την τέταρτη θέση.
Σύμφωνα με την έρευνα του περιοδικού Which? του Συνδέσμου Βρετανών Καταναλωτών, συνολικά, ένας στους δέκα επιβάτες ανέφερε ότι είχαν βιώσει μια πτήση που σημαδεύτηκε από φωνές, μεθύσια, λεκτική κατάχρηση ή άλλη ενοχλητική συμπεριφορά.
Όπως τονίζει ο συντάκτης του Which? Travel, Rory Boland, οι αεροπορικές εταιρίες πρέπει να γίνουν πιο υπεύθυνες στην πρόληψη περιστατικών που προκαλούνται από μεθυσμένους επιβάτες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Απαντώντας στην έρευνα η EasyJet δήλωσε ότι το προσωπικό της αρνείται να εξυπηρετήσει όποιον είναι μεθυσμένος, αλλά επιβεβαίωσε ότι διαθέτει κίνητρα για πωλήσεις επί του σκάφους για όλα τα προϊόντα της, συμπεριλαμβανόμενου του αλκοόλ.
Σημειώνεται ότι η κατανάλωση duty free αλκοόλ στις πτήσεις έχει απαγορευθεί από τις αεροπορικές εταιρίες και η EasyJet μάλιστα έχει ζητήσει να αντιμετωπίζεται ως ποινικό αδίκημα.