Ένα κεφαλαίο “Η” με τα χρώματα του Ηρακλείου και κυρίαρχες της αποχρώσεις του μπλε που σηματοδοτεί ως logo τη νέα εικαστική τουριστική ταυτότητα, παρουσιάστηκε χθες Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο της πόλης, παρουσία του Δημάρχου Βασίλη Λαμπρινού.
Το νέο λογότυπο προέκυψε μετά από διαγωνισμό που διενήργησε το Πολιτιστικό Σωματείο «Διάζωμα», το οποίο συνεργάζεται με το Δήμο Ηρακλείου με στόχο την ανάδειξη και αξιοποίηση της πολιτιστικής ταυτότητας της πόλης και την καλύτερη δυνατή τουριστική προβολή της.
Η νέα ταυτότητα απευθύνεται κυρίως στην τουριστική αγορά, δηλαδή στους ταξιδιώτες, Έλληνες και ξένους, καθώς και στις επιχειρήσεις που οργανώνουν και πωλούν ταξίδια.
“Η μελέτη του ‘Διαζώματος’ αναδεικνύει και αξιοποιεί τα πολλά πλεονεκτήματα του τόπου μας. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και ο καλαίσθητος νέος λογότυπος που μας προτείνουν για να αποτελέσει την νέα εικαστική τουριστική ταυτότητα της πόλης”, δήλωσε ο Δήμαρχος, στον σύντομο χαιρετισμό του.
Στο διαγωνισμό έλαβαν μέρος 14 εταιρείες που κατέθεσαν περισσότερες από 30 προτάσεις. Το πρώτο βραβείο πήγε ομόφωνα στην εταιρεία «Palladian Communication Specialist A.E.», το δεύτερο στην «Postscriptum ΕΠΕ» και το τρίτο στην «Guru Advertisign Agency».
Ο εκπρόσωπος της εταιρείας «Palladian Comunication» ανέλυσε το σκεπτικό για τη δημιουργία της νέας εικαστικής τουριστικής ταυτότητας του Ηρακλείου που στηρίζεται στο αρχίγραμμα «Η» και σε χρώματα από τη ζωή της πόλης, ενώ παρουσίασε διάφορες πιθανές παραλλαγές και εφαρμογές στις οποίες μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Στην εκδήλωση παρευρέθησαν, μεταξύ άλλων, ο Αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου Ευριπίδης Κουκιαδάκης, η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Αριστέα Πλεύρη, ο Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού Γιάννης Κεφαλογιάννης, ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού και Επικοινωνίας Gian Andrea Garancini , ο Αντιπρόεδρος της ΔΕΠΑΝΑΛ Νίκος Αγγελάκης και η πρώην Νομάρχης Βαγγελιώ Σχοιναράκη.