Τι αποτυπώθηκε στο δεύτερο επιχειρηματικό Roadshow της Ελλάδας
Ζωηρό καταγράφεται το ενδιαφέρον Αμερικανών τουριστικών πρακτόρων για την Ελλάδα, όπως αυτό αποτυπώθηκε από την ολοκλήρωση του δεύτερου επιχειρηματικού Roadshow της Ελλάδας στην Δυτική Ακτή των Η.Π.Α. στην Καλιφόρνια στις 28 Φεβρουαρίου 2019, που διοργάνωσε η εταιρία North Events.
Είναι η πρώτη φορά που ελληνική επιχειρηματική αποστολή, όπως τονίζεται, επισκέπτεται την Πολιτεία της Καλιφόρνιας, με 3 «σταθμούς» στα μεγαλύτερα αστικά κέντρα του νομού, το Σαν Ντιέγκο, το Λος Άντζελες και το Σαν Φρανσίσκο. Συνολικά υπολογίζεται ότι πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 700 συναντήσεις με Αμερικανούς τουριστικούς πράκτορες της ASTA (American Society of Travel Advisors).
Οπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ η Καλιφόρνια, που αποτελεί μία από τις πλουσιότερες πολιτείες της Αμερικής, ανταποκρίθηκε με έντονο ενδιαφέρον στο κάλεσμα των τουριστικών πρακτόρων της ASTA (Asta Travel Advisors) επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις των διοργανωτών για μεγάλη ζήτηση πριν την διοργάνωση.
Ειδικότερα στο Σαν Ντιέγκο, το Λος Άντζελες και το Σαν Φρανσίσκο οι επαγγελματίες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το ελληνικό τουριστικό προϊόν σε επίπεδο υπηρεσιών όσο και προορισμών.
Τέλος το αμέσως επόμενο διάστημα θα ανακοινώσει τις επόμενες δράσεις της στην Αμερικανική αγορά για το 2019 -2020.