Ο Δήμος Τήνου αποφάσισε να επενδύσει στην παραγωγή μοντέρνου και ποιοτικού περιεχομένου για την διεθνή προβολή του νησιού και την προώθηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, με τη δημιουργία digital branded video content και “επιθετική πολιτική¨στα social media.
Συγκεκριμένα υλοποίησε 10 θεματικά βίντεο για την προβολή των θεματικών μορφών τουρισμού και των τουριστικών προϊόντων της Τήνου. Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, η κινηματογράφηση έγινε τον περασμένο Ιούνιο με τη συνεργασία και την υποστήριξη του δήμου αλλά και των επαγγελματικών φορέων του νησιού. Με βάση τη στρατηγική του νησιού επιλέχθηκαν τα σημεία ενδιαφέροντος αλλά και εμπειρίες που απευθύνονται στις ανάγκες τους διεθνούς τουριστικού κοινού.
Η Τήνος για οικογένειες και ζευγάρια, τα μαγευτικά χωριά αλλά και οι παραλίες της, οι χώροι διασκέδασης, οι δραστηριότητες αλλά και το ταξίδι στην πλούσια πολιτιστική παράδοση την ιστορία και τη γεύση, συνθέτουν ένα μοναδικό μωσαϊκό εμπειριών που μέσα από τα videos ξεδιπλώνεται στα μάτια του θεατή.
Με μότο «Τήνος, η μούσα του Αιγαίου», η εν λόγω δράση χαρακτηρίζεται πρωτοποριακή, γιατί στηρίζεται σε μία δημιουργική ιδέα και παρουσιάζει με μοναδικό τρόπο τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του νησιού με χρήση του video υλικού που αποτελεί διεθνές trend για την προβολή προορισμών.
Τα videos προβάλλονται μέσα από το κανάλι του Δήμου Τήνου στο youtube καθώς και στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού όπου συμμετέχει η Τήνος, ενώ έχει σχεδιαστεί και υλοποιείται προώθηση μέσω ψηφιακής καμπάνιας στα social media και διεθνή μέσα με μεγάλη επισκεψιμότητα.
«Η Τήνος για μία ακόμα φορά πρωτοπορεί στην επικοινωνία της με αυτή τη σημαντική δράση αφού, ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις επικοινωνίας εφαρμόζει με συστηματικό τρόπο το marketing plan”, δήλωσε η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κυρία Νατάσα Δεληγιάννη, προσθέτοντας ότι “χτίζουμε συνέχεια σε περιεχόμενο τη δημιουργική ιδέα «Τήνος, η Μούσα του Αιγαίου» για να παρουσιάσουμε με μοναδικό τρόπο τα ιδιαίτερα και ελκυστικά χαρακτηριστικά του νησιού”.