Δύο χρυσά βραβεία, στις κατηγορίες Digital Tourism και Destinations – Tourist Attractions, απέσπασε o Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης στην πρώτη του συμμετοχή στα Tourism Awards, που διοργανώνονται κάθε χρόνο υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.), της “Marketing Greece” και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Η επίσημη ανακοίνωση και η τελετή απονομής των βραβείων που αναδεικνύουν τις καλύτερες πρακτικές και καινοτόμες πρωτοβουλίες φορέων και επιχειρήσεων του τουρισμού στην Ελλάδα, έγινε προχθές βράδυ στο “Θέατρον” του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού στην Αθήνα και τα δύο χρυσά βραβεία παρέλαβε η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Όπως ανακοίνωσαν οι διοργανωτές, το βραβείο στην κατηγορία Online Presence (Digital Tourism) αφορά στην αρτιότητα και τις καινοτόμες εφαρμογές του portal thessaloniki.travel (επίσημος τουριστικός οδηγός Θεσσαλονίκης) και το άλλο, στην κατηγορία City Break destination (Destinations – Tourist Attractions), απονεμήθηκαν στον Οργανισμό για τις ενέργειες και δράσεις του να καταστεί η Θεσσαλονίκη City Break Destination και προορισμός διαφορετικών μορφών τουρισμού. Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης μοιράζεται ένα 3ο βραβείο (ασημένιο) για την καμπάνια ιστορικής μνήμης “Salonica Front WWI”, που υλοποιείται σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς και το ταξιδιωτικό γραφείο “Pass Partout”.
“Xαιρόμαστε για τα βραβεία. Η Θεσσαλονίκη δεν είναι, όπως στο παρελθόν, μια πόλη από την οποία διέρχεσαι, είναι ένας τουριστικός προορισμός” δήλωσε η πρόεδρος του ΟΤΘ, παραλαμβάνοντας τα βραβεία, απονέμοντας παράλληλα τα εύσημα για τη διάκριση και “στους απόλυτους τεχνοκράτες ηλικίας 25 ετών”, τους δύο εργαζόμενους του ΟΤΘ που δημιούργησαν και τροφοδοτούν με υλικό καθημερινά τις ιστοσελίδες και τα social media του ΟΤΘ,τονίζοντας παράλληλα ότι ανήκουν στην γενιά των νέων που επέλεξαν να παραμείνουν να εργαστούν στην Ελλάδα και όχι στο εξωτερικό”.
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έλαβε φέτος πρώτη φορά μέρος στη διοργάνωση των Tourism Awards, η οποία διεξήχθη για έκτη χρονιά. Τους φορείς και τις τουριστικές επιχειρήσεις που βραβεύτηκαν επέλεξε Ειδική Κριτική Επιτροπή, αποτελούμενη από γνωστές προσωπικότητες του τουρισμού, ακαδημαϊκούς διεθνούς εμβέλειας, επιτυχημένους practitioners και γνωστούς συμβούλους επιχειρήσεων.
΄Όπως ανέφερε η κα Πατουλίδου, σύμφωνα με το ΑΠΕ, τα τελευταία τρία χρόνια ο ΟΤΘ με τη δημιουργία του portal προορισμού και των σελίδων του στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχει συγκεκριμένη στόχευση: την αύξηση της διαδικτυακής παρουσίας της τουριστικής Θεσσαλονίκης και της διεύρυνσής της στον παγκόσμιο ψηφιακό χάρτη του τουρισμού. Αυτός είναι και ο λόγος που η φετινή συμμετοχή στα τουριστικά βραβεία εστιάστηκε στις δύο αυτές κατηγορίες.
Το βραβείο στην κατηγορία Online Presence αφορά στη συνεχή και συνεπή παρουσία του Οργανισμού Τουρισμού στο διαδίκτυο, στα social media (Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, TripAdvisor), την καθημερινή λειτουργία του Calendar με ενδιαφέρουσες προτάσεις για τους επισκέπτες της πόλης και τις τρεις εφαρμογές Thessaloniki Travel, Thessaloniki VR και Thessaloniki UNESCO VR. Με τις δύο τελευταίες οι επισκέπτες μπορούν να περιηγηθούν τρισδιάστατα σε περίπου 30 σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος της πόλης (μνημεία, αξιοθέατα, κα).
Το βραβείο στην κατηγορία Destinations-Tourist Attractions για την υποψηφιότητα City Βreak Destination αφορά στις επιδόσεις που καταγράφει ο Οργανισμός στην ανάδειξη της Θεσσαλονίκης ως αστικού προορισμού, για την ανάπτυξη της ως ιδανικού city break προορισμού, για την προβολή της πολυπολιτισμικής της ταυτότητας, της ξεχωριστής γαστρονομίας κι όλων των άλλων μορφών τουρισμού που συγκροτούν το τουριστικό της προφίλ.