Προς τις Κάτω Χώρες στρέφουν το ενδιαφέρον τους Βόλος και Πήλιο ως κοινός τουριστικός προορισμός, μέσω προβολής τους στην ιστοσελίδα του βελγικού περιοδικού june.be
Στο ίδιο πλαίσιο, πρόσφατα η Αντιδημαρχία Τοπικής Ανάπτυξης και Τουρισμού Βόλου σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών στην Ολλανδία διοργάνωσε ταξίδι εξοικείωσης δημοσιογράφων. Το “fam trip” πραγματοποιήθηκε στις 27, 28 και 29 Οκτωβρίου στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας του γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών.
Δημοσιογράφος και φωτογράφος επισκέφτηκαν τον Βόλο και το Πήλιο με αποστολή να δημιουργήσουν υλικό για την ιστοσελίδα του περιοδικού june.be. Το εν λόγω περιοδικό έχει 35.000 αναγνώστες κάθε μήνα, ηλικίας 25 – 45 ετών, 60% γυναίκες, υψηλού εισοδηματικού επιπέδου, προερχόμενο κυρίως από την περιοχή της Φλάνδρας που ενδιαφέρεται για τα ταξίδια, τις αγορές και ιδιαίτερα τη γαστρονομία.
Το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Βόλου οργάνωσε το πρόγραμμα των απεσταλμένων από τον ΕΟΤ των Κάτω Χωρών ως ενιαίος προορισμός, καλύπτοντας και τους τρεις Δήμους που απαρτίζουν τον Βόλο και το Πήλιο έτσι ώστε ο αναγνώστης να εισπράξει μέσα από τα άρθρα την πληθώρα των επιλογών που έχει επιλέγοντας να έρθει στον προορισμό Volos – Pelion.
Αναλυτικότερα το κλιμάκιο βίωσε την επαφή με το βουνό, τη θάλασσα, τη γαστρονομία, τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού και σημεία ιδιαίτερης φυσικής ομορφιάς και αρχιτεκτονικής, που μπορεί ο επισκέπτης να συναντήσει στην περίοδο των διακοπών του επιλέγοντας τον Βόλο και το Πήλιο ως προορισμό.
Σημειώνεται ότι οι δήμοι Βόλου και Πήλιου αποφάσισαν πρόσφατα την προβολή της ευρύτερης περιοχής ως ενιαίου προορισμού με το διακριτικό τίτλο «Volos Pelion it’s true».