Συνολικό κονδύλι 340.000 ευρώ με ΦΠΑ αποφάσισε να ξοδέψει ο ΕΟΤ για πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στο διεθνές τηλεοπτικό μέσο EURONEWS με σκοπό την ενίσχυση κρατήσεων το πρώτο εξάμηνο του 2020.
Το κόστος του προγράμματος μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:
-Αγορά τηλεοπτικού χρόνου για την προβολή 168 spots των 30″ στο Euronews Worldwide, κατανεμημένα σε 12 εβδομάδες, με 2 spot την ημέρα. Τα 74 spots θα προβληθούν σε prime time.
-Διαδικτυακή καμπάνια διαρκείας 3 μηνών στην επίσημη πλατφόρμα του Euronews (euronews.com) με προβολή banners και στα social media του μέσου (Instagram, Facebook, Twitter) με ανάρτηση posts.
-Προβολή 2 άρθρων σε 1 γλώσσα γύρω από τη θεματική μίας πλευράς της ελληνικής κουλτούρας, με παρουσία αυτών για διάρκεια 3 μηνών.
-Επιπλέον δωρεάν όφελος που αφορά την παραγωγή και προβολή ενός βίντεο “EXPLORE GREECE” διαρκείας 5′, σε 9 γλώσσες, στο πλαίσιο της σειράς ταξιδιών “EXPLORE” του Euronews, το οποίο παρουσιάζει μία νέα οπτική προορισμών με ψυχαγωγικό, ενημερωτικό και αισιόδοξο τόνο. Η αφιερωμένη για την Ελλάδα εκπομπή θα αναπτυχθεί γύρω από θεματικές όπως η αρχαιολογία, ο πολιτισμός, η γαστρονομία ή η φύση και θα προβληθεί 15 φορές σε διάστημα δύο εβδομάδων, με αντίστοιχες 15 promo 20″ της εκπομπής και τη φιλοξενία αυτής στη διαδικτυακή σελίδα του, στο τμήμα “Travel”.
Σημειώνεται ότι το χρονικό διάστημα της καμπάνιας θα είναι 3 μήνες (Ιανουάριος – Απρίλιος 2020), ενώ στόχος της ψηφιακής καμπάνιας είναι τα 1.791.000 impressions.