Ο Δήμος Ρεθύμνου, στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου ενέκρινε το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το 2020.
Σύμφωνα με την αρμόδια εντεταλμένη δημοτική σύμβουλο, Πέπη Μπιρλιράκη, πρόκειταιο για ένα πρόγραμμα που στόχο έχει την ενίσχυση του brand name του Ρεθύμνου και την ανάπτυξη και ενίσχυση εναλλακτικών μορφών τουρισμού με βάση την πολιτιστική παραγωγή του τόπου, με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Οι τέσσερις βασικοί άξονες του νέου προγράμματος συνολικού προϋπολογισμού 216.500 ευρώ, είναι η γαστρονομία, η πλούσια πολιτιστική κληρονομιά, η εμπειρία της επαφής με την ύπαιθρο και η μοναδική αρχιτεκτονική της πόλης.
Το πλούσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Ρεθύμνου, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών Τουρισμού, δημιουργία προωθητικού υλικού και εκτύπωση θεματικών διαφημιστικών εντύπων, διαφημιστικές καταχωρήσεις και διοργάνωση εκδηλώσεων. Ειδικότερα, περιλαμβάνονται οι παρακάτω δράσεις:
1. Τουριστικό Μάρκετινγκ-Υποστήριξη της διαχείρισης των επικοινωνιακών δράσεων του Γραφείου Τουρισμού του Δήμου Ρεθύμνης
2. Δημιουργία προωθητικού υλικού – Δημιουργία και εκτύπωση θεματικών διαφημιστικών εντύπων
3. Δημόσιες Σχέσεις
4. Συνεργασία με φορείς του Τουρισμού και τοπικούς φορείς
5. Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών Τουρισμού
6. Συμμετοχή σε Τουριστικές Εκθέσεις
Το Ρέθυμνο, αποτελεί έναν μοναδικό προορισμό για τους λάτρεις της υπαίθρου. Οι επισκέπτες και οι ντόπιοι επιθυμούν να εξερευνήσουν την ενδοχώρα του Ρεθύμνου μέσα από μονοπάτια και γραφικές διαδρομές, αποκαλύπτοντας έναν σχεδόν ακατέργαστο πλούτο: επιβλητικά φαράγγια, πανέμορφες σπηλιές, σπάνια είδη πανίδας και χλωρίδας, αυθεντικά ορεινά χωριά, μοναδικά μονοπάτια πεζοπορίας και ποδηλασίας.
Σε σχέση με το ψηφιακό branding προορισμού, θα υιοθετηθούν μεταξύ άλλων στρατηγικές που σχετίζονται με το λανσάρισμα, τη διατύπωση, τη διαφήμιση, το μάρκετινγκ, τις επικοινωνίες και τη συνεχή αξιολόγηση του branding. Την ίδια στιγμή, η Επιτροπή Τουρισμού παρουσίασε νέες προσεγγίσεις για την προβολή του Ρεθύμνου, εστιάζοντας στη φυσική ομορφιά της ευρύτερης περιοχής, δημιουργώντας ένα branding προορισμού που δεν βασίζεται σε εξωτερικούς παράγοντες αλλά σε ενδογενή πλεονεκτήματα.
«Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η κύρια πηγή πληροφοριών και το πιο σημαντικό μέσο επικοινωνίας με τον κόσμο. Οι επισκέπτες μπορούν να επικοινωνούν και να μοιράζονται την εμπειρία τους, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο την προβολή του Ρεθύμνου. Προφανώς δεν θα πρέπει να αγνοήσουμε τη δύναμη των παραδοσιακών μέσων προβολής, θα πρέπει, ωστόσο, να είμαστε ‘ανοιχτοί’ στις νέες προκλήσεις και τάσεις της εποχής» δήλωσε η εντεταλμένη δημοτική σύμβουλος, κα Μπιρλιράκη, παρουσιάζοντας το πρόγραμμα.
«Δίνουμε έμφαση στις δημόσιες σχέσεις με τουριστικούς πράκτορες, με επιλεγμένους τουριστικούς μπλόκερς και δημοσιογράφους, προχωράμε σε αναζήτηση νέων αγορών και προσέγγιση αναδυόμενων αγορών με δράσεις ενημέρωσης, wokrshops σε χώρες όπως αυτές της Μέσης Ανατολής, της Τουρκίας, του Λιβάνου, του Ντουμπάι, της Σαγκάης και της Κίνας. Έχουμε ήδη αρχίσει να λειτουργούμε σε ομάδες, οι οποίες διερευνούν ποιες είναι οι αγορές-στόχοι για να κάνουμε στοχευμένη προβολή σε κάθε αγορά», πρόσθεσε.