Η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου διοργάνωσε με ιδιαίτερη επιτυχία και εξαιρετικά μεγάλη συμμετοχή το 1o webinar (Διαδικτυακό Σεμινάριο) με τίτλο «Μάρκετινγκ ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων εν μέσω της κρίσης του Κορωνοϊού».
Η διοργάνωση έλαβε χώρα την Δευτέρα 06.04, στις 18:30 με κύριο ομιλήτή τον καθηγητή Δρα. Δημήτρη Κούτουλα, ειδικό του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ και πανεπιστημιακό. Το σεμινάριο παρακολούθησαν περισσότεροι από 70 στελέχη ξενοδοχείων.
Ήταν η πρώτη φορά που διοργανώθηκε διαδικτυακό σεμινάριο (webinar) και δόθηκε η ευκαιρία σε όλα τα μέλη να ανταλλάξουν προτάσεις και ιδέες με τον Καθηγητή και τον Πρόεδρο του Συλλόγου.
Οι ενότητες του σεμιναρίου που αναπτύχθηκαν ήταν οι παρακάτω:
Εμπορική και επικοινωνιακή πολιτική ξενοδοχείων για ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ η κρίση του κορονοϊού
Εμπορική και επικοινωνιακή πολιτική ξενοδοχείων για ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ κρίση του κορονοϊού
Εναλλακτικές επιλογές ως προς την πολιτική ακυρώσεων στα ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα
Επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων από πλευράς τόσο των επιχειρήσεων φιλοξενίας όσο και των τοπικών αρχών.
Επίσης η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου και την Dingo Marketing Team ολοκλήρωσε τη διαδικασία συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου «COVID-19 και Τουρισμός», και τα αποτελέσματά του συμπεριλαμβάνονται στο e-book με τίτλο «COVID19MAZI», στο οποίο συμπεριλαμβάνονται επίσης θέσεις και απόψεις Φορέων σχετικά με την εκτίμηση της κατάστασης της κρίσης, καθώς και συμβουλές διαχείρισης της κρίσης από την Dingo Marketing Team.
Σημειώνεται ότι ο Σύλλογος δεσμεύεται να συνεχίσει τις διαδικτυακές του δράσεις το αμέσως επόμενο διάστημα, με στόχο την συνεχή επιμόρφωση των μελών του.