Η Airbnb αλλάζει τους κανόνες της για τον καθαρισμό των ακινήτων που ενοικιάζονται μέσω της πλατφόρμας, σε μια προσπάθεια να διευκολύνει τους ταξιδιώτες και τους οικοδεσπότες στην μετά την εμφάνιση και εξάπλωση του κορωνοϊού εποχή για την τουριστική βιομηχανία.
«Καθώς οι κυβερνήσεις διαχειρίζονται την υγειονομική κρίση και άρχισαν να εξετάζουν περιορισμούς που πρέπει να τεθούν σε ισχύ πριν επιτραπούν εκ νέου τα ταξίδια, προετοιμάζουμε ενεργά την Airbnb να υποστηρίξει την κοινότητά μας και να προετοιμάσει το μέλλον του τουρισμού, έχοντας ως επίκεντρό μας την υγεία και την πρόληψη», υπογράμμισε η εταιρία σε ανακοίνωση της.
«Αν και δεν μπορούμε ποτέ να εξαλείψουμε πλήρως τους κινδύνους του ταξιδιού και παρά το γεγονός ότι η επιστήμη εξελίσσεται συνεχώς, αυτή η πρωτοβουλία (σχετικά με τους νέους κανόνες υγιεινής) έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίξει και να προστατεύσει τους συνεργάτες μας», πρόσθεσε η εταιρία.
Το νέο πρωτόκολλο, το οποίο τίθεται σε ισχύ τον Μάιο, συνιστά στους καθαριστές να περιμένουν τουλάχιστον 24 ώρες μετά την αναχώρηση ενός επισκέπτη για να εισέλθουν σε ένα δωμάτιο, σύμφωνα με τις οδηγίες από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ, ανέφερε η Airbnb σε μια ανάρτηση στην ιστοσελίδα της. Οι οικοδεσπότες που δεν μπορούν να συμμορφωθούν με το πρωτόκολλο ή να λάβουν ένα πιστοποιητικό, μπορούν να επιλέξουν το κατάλυμά τους να μένει κενό για μια περίοδο 72 ωρών μεταξύ κάθε πελάτη.
Το πιστοποιητικό θα δίνεται στους οικοδεσπότες που έχουν ολοκληρώσει μια εκπαίδευση στους νέους κανόνες υγιεινής, οι οποίοι καταρτίστηκαν βάσει των συστάσεων των αμερικανικών υγειονομικών αρχών και εμπειρογνωμόνων της υγείας. Η Airbnb προβλέπει τα μέλη που προσφέρουν καταλύματα να λάβουν «συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με την πρόληψη της νόσου Covid-19, όπως η χρήση ατομικού προστατευτικού εξοπλισμού, όπως μάσκες και γάντια για τους οικοδεσπότες ή εκείνους που κάνουν τον καθαρισμό, καθώς και απολυμαντικά εγκεκριμένα από τις ρυθμιστικές αρχές».
Σημειώνεται ότι η πρωτοπόρος στον τομέα της συνεργατικής οικονομίας εταιρεία, συγκέντρωσε στις αρχές Απριλίου 1 δισεκατομμύριο δολάρια για να προετοιμαστεί για τη μετά κρίση εποχή. Η εταιρία αποδέσμευσε επίσης στα τέλη Μαρτίου 250 εκατομμύρια δολάρια για να αμβλύνει τις οικονομικές απώλειες των οικοδεσποτών που νοίκιαζαν τα καταλύματά τους μέσω της πλατφόρμας της και που βρέθηκαν αντιμέτωποι με ένα κύμα ακυρώσεων.