H Palladian Communication Specialists και η Dasc Branding απέσπασαν το αργυρό βραβείο στην κατηγορία “Branding / Public Relations / People Strategy”, στη διοργάνωση Τοurism Awards 2020, για τη νέα Ταυτότητα Προορισμού (Destination branding) του Ηρακλείου Κρήτης.
H διάκριση στα Tourism Awards, τα οποία αναδεικνύουν και επιβραβεύουν τις κορυφαίες πρακτικές και τις πιο καινοτόμες πρωτοβουλίες επιχειρήσεων ή φορέων του τουρισμού, αφορά σε μια μελέτη που καινοτομεί διεθνώς και με σαφή στόχευση, προβάλλει τη σύγχρονη εικόνα ενός τόπου μοναδικού, που εξελίσσεται με σιγουριά προς ένα μέλλον που χαράσσει ο ίδιος με αυτοπεποίθηση. Η νέα Ταυτότητα Προορισμού του Ηρακλείου Κρήτης, δείχνει που πρέπει να επενδύσουν άμεσα, όλοι οι φιλόδοξοι Προορισμοί της χώρας μας.
Σημειώνεται ότι στην κατηγορία που απέσπασαν το αργυρό βραβείο η Palladian Communication Specialists και η Dasc Branding, συμμετείχαν με υποψηφιότητες επιχειρήσεις του κλάδου του τουρισμού, της διαφήμισης, των δημοσίων σχέσεων και της εκπαίδευσης.
Οι δύο εταιρείες συνεχίζουν τη συνεργασία με τον Δήμο Ηρακλείου και συμβάλλουν στη δημιουργία του πλαισίου συνεργειών και συναίνεσης όλου του επιχειρείν, των τοπικών και των υπερτοπικών Φορέων του Προορισμού, σε άλλη μια συλλογική προσπάθεια να γίνει το Ηράκλειο Κρήτης, κορυφαίος Γαστρονομικός Προορισμός.
Η συγκεκριμένη συνεργασία στοχεύει στην αειφόρο ανάπτυξη όλης της κοινωνίας και στη βελτίωση όλων των δεικτών: της εποχικότητας, της παραμονής των επισκεπτών για περισσότερες μέρες, της αύξησης της μέσης κατά κεφαλήν δαπάνης, της αξιοποίησης της κρουαζιέρας κ.λπ.