Τι κρύβει η εξαγορά 3 πλοίων από τον Ηλιόπουλο της Seajets
Στους αγώνες αυτοκινήτου, έχει μεγάλη σημασία να προβλέπεις με ψυχραιμία την επόμενη στροφή, ώστε να μπορέσεις να βγεις από αυτή με τη μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα. Ως «πολυπρωταθλητής» σε αυτούς, ο εφοπλιστής Μάριος Ηλιόπουλος εφαρμόζει αυτό το «δόγμα» και στις επιχειρήσεις του. Γι’ αυτό και τώρα «τρέχει» ένα νέο project, καθώς φαίνεται, ώστε όταν τελειώσει η «στροφή» της πανδημίας, να βγει με μεγάλη ταχύτητα στον κλάδο της κρουαζιέρας.
Αυτό καταδεικνύουν οι μαζικές εξαγορές κρουαζιεροπλοίων θυγατρικών της αμερικανικής Carnival Corp. από τον όμιλο Seajets (συμφερόντων της οικογένειας του Μάριου Ηλιόπουλου, που δραστηριοποιείται στην ακτοπλοϊα και την ποντοπόρο ναυτιλία). Mετά από την εξαγορά του “Oceana”, χωρητικότητας 77.500 τόνων, κατασκευής 2000, από τη θυγατρική της Carnival, P&O Cruises, η Seajets αγόρασε δύο ακόμα κρουαζιερόπλοια, το χωρητικότητας 57.100 τόνων, κατασκευής 1996 Veendam και το, χωρητικότητας 55.600 τόνων, κατασκευής 1993 Maasdam από τη Holland America Line.
Με τιμές των κρουαζιεροπλοίων να έχουν πέσει στα… τάρταρα λόγω της πανδημίας, πολλοί θεωρούν ότι τα 3 πλοία άλλαξαν χέρια σε τιμές οριακά ψηλότερες από την τιμή scrap (10 εκατ. δολάρια ανά πλοίο, σύμφωνα με τη VesselsValue), γεγονός που κάνει το deal κάτι παραπάνω από «ευκαιρία». Τα τρία πλοία βρίσκονται ήδη στην Ελλάδα, με το Veendam, στο Κατάκολο, να έχει μετονομαστεί σε Aegean Majesty, το Maasdam να έχει δέσει στον Πειραιά και το Oceana στην Πάτρα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ