Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Σίφνου ενέκρινε το πρόγραμμα για την τουριστική προβολή του νησιού για το 2021, μετά από σχετική εισήγηση της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης.
Σε πρώτη προτεραιότητα μπαίνει η συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις. Αποφασίστηκε η συμμετοχή του Δήμου σε τέσσερις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού το 2021 υπό την “ομπρέλα” της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Αν τελικά οι συγκεκριμένες εκθέσεις δεν πραγματοποιηθούν λόγω της πανδημίας, τότε θα αναζητηθούν είτε εναλλακτικές εκθεσιακές λύσεις, είτε θα προτιμηθούν οι ενδεχόμενες εικονικές – virtual εκδοχές τους.
Απαραίτητη κρίθηκε και η συνεργασία με δημοσιογράφους, bloggers και καλεσμένους. Μία από τις δράσεις που προβλέπονται στον προγραμματισμό, είναι οι φιλοξενίες ξένων δημοσιογράφων και καλεσμένων. Η πραγματοποίηση ταξιδιών εξοικείωσης του προορισμού (fam trips) θεωρείται μία εκ των πλέον αποδοτικών σύγχρονων τρόπων προβολής. Θα προσκληθούν έγκριτοι δημοσιογράφοι από την Ελλάδα καθώς και από το εξωτερικό, με ή χωρίς την κάλυψη αεροπορικών μετακινήσεων.
Στο πλαίσιο της εκμετάλλευσης των εργαλείων που δίνει πλέον η τεχνολογία, η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης προτείνει τη δημιουργία φωτογραφικού υλικού και την παραγωγή προωθητικών video για τη Σίφνο. Το πλούσιο φωτογραφικό υλικό θα διατεθεί για την ανάδειξη της Σίφνου στα social media, σε αφιερώματα διαδικτυακών και έντυπων μέσων. Παράλληλα, προβλέπεται και η ανάπτυξη και διαχείριση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης για ένα έτος, σε δημοφιλείς πλατφόρμες, όπως το Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, Pinterest, Tumblr κλπ.
Τέλος, αποφασίστηκε και η διατήρηση της συνεργασίας με εξειδικευμένη εταιρεία συμβούλων τουριστικού μάρκετινγκ που θα στηρίξει το Δήμο σε ένα εύρος πεδίων, σχετικών με την ανάλυση τουριστικού προορισμού – στρατηγικής και την συμβουλευτική υποστήριξη σε δράσεις προβολής.
Σημειώνεται ότι το σύνολο του προϋπολογισμού των προαναφερθεισών δράσεων, αφορά σε 68.200 ευρώ