Μέσω του ειδικού διαδικτυακού trend #AgapiMouGrecia συνεχίζεται υπό την αιγίδα του ΕΟΤ, καθ’ όλη τη διάρκεια του 2021, η προώθηση και προβολή στην Ιταλία των πολυάριθμων ελληνικών προορισμών αλλά και των θεματικών μορφών τουρισμού που προσφέρει η Ελλάδα.
Πρόκειται ουσιαστικά για μια καμπάνια τουριστικής προβολής που αποτελεί πρωτοβουλία των εταιρειών MYTH Euromed και My Greek Salad, που απευθύνεται στην ιταλική αγορά μέσω μιας σειράς ζωντανών διαδικτυακών εκπομπών, οι οποίες βασίζονται στο αίσθημα αμοιβαίας εγγύτητας μεταξύ των δύο χωρών. Συγκεκριμένα η καμπάνια απευθύνονται σε όσους Ιταλούς γνωρίζουν ήδη την Ελλάδα και θέλουν να ανακαλύψουν καινούργιους προορισμούς και δραστηριότητες, αλλά και σε όσους εξετάζουν για πρώτη φορά την προοπτική επίσκεψής τους στη χώρα μας.
Η σειρά των εκπομπών εγκαινιάστηκε στις 26 Νοεμβρίου 2020, με τη συμμετοχή της Προέδρου του ΕΟΤ, Άντζελας Γκερέκου, η οποία παρουσίασε τα καινούργια πρότυπα για ασφαλείς, βιώσιμες και αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες μεταξύ των δύο χωρών, ενωμένων από την ιστορία. Το project μεταφέρει 365 μέρες το χρόνο το ελληνικό state of mind στους Ιταλούς ταξιδιώτες, οι οποίοι επιθυμούν να το βιώσουν είτε στο πλαίσιο ενός κανονικού ταξιδιού είτε εναλλακτικά με εικονικό/ψηφιακό τρόπο σε περίοδο περιορισμού των μετακινήσεων λόγω της πανδημίας.
Την ίδια στιγμή, αποσκοπεί στη δημιουργία οικειότητας και συνείδησης (awareness) προς την Ελλάδα ως προορισμό και ως εμπειρία, καθώς το κοινό έχει τη δυνατότητα να λάβει αναλυτικές και στοχευμένες πληροφορίες για τη χώρα και ταυτόχρονα να παρακολουθήσει συνεντεύξεις με εκπροσώπους της ελληνικής τουριστικής αγοράς, του πολιτισμού, της γαστρονομίας κ.λπ.
Ανάμεσα στα άλλα, η καμπάνια #AgapiMouGrecia περιλαμβάνει:
– Παρουσίαση ελληνικών νησιών, αλλά και λιγότερο γνωστών περιοχών της Ελλάδας (Lesser Known Destinations), όπως χειμερινοί προορισμοί, βυζαντινά χωριά, λίμνες, ιαματικά λουτρά κ.ά.
– City Break: Εικονικές περιηγήσεις στην Αθήνα, την Θεσσαλονίκη, την Πάτρα και άλλα αστικά κέντρα της Ελλάδας, ανεξάρτητα από την τουριστική περίοδο.
– Βιώσιμος Τουρισμός: Προορισμοί που αποτελούν best practice στην αντιμετώπιση των οικολογικών ζητημάτων (π.χ. Τρίκαλα, Αστυπάλαια).
– Θεματικός Τουρισμός: Θαλάσσιος τουρισμός, δραστηριότητες στη φύση, ποδηλασία, περιηγήσεις σε μοναστήρια κ.ά.
-Πολιτιστικός Τουρισμός: Παρουσίαση ποικίλων ελληνικών φεστιβάλ (Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου, Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, Φεστιβάλ Κόμικς, Φεστιβάλ Γαστρονομίας στην Σίφνο, AnimaSyros κ.λπ.), της Ελευσίνας ως Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης, καθώς και διαδρομών Λογοτεχνικού Τουρισμού.
– Food&Wine – Gastronomy – Agrotourism: Γαστρονομικά προϊόντα που εμπλουτίζουν την εμπειρία της ελληνικής φιλοξενίας και τη γνωριμία με την τοπική παράδοση, όπως οινοποιεία σε διάφορες περιοχές της χώρας, το κουμκουάτ στην Κέρκυρα, η μαστίχα Χίου, η Μαλβάζια Μονεμβασιάς, τα φιστίκια της Αίγινας κ.ά.
– Τοπικές παραγωγές / Traditional crafts: Παρουσίαση μοναδικών τοπικών προϊόντων, όπως τα κεραμικά της Σερίφου, η μαρμαροτεχνία της Τήνου, τα σφουγγάρια της Καλύμνου, οι γούνες της Καστοριάς κ.ά.
-Made in Greece & E-Shopping: Προβολή των υψηλής ποιότητας ελληνικών προϊόντων, που οι Ιταλοί επιθυμούν να προμηθευτούν.
– Ψηφιακός Τουρισμός: Ψηφιακές διαδρομές και ξεναγήσεις σε περιοχές, αξιοθέατα και μουσεία, μέσω ειδικών εφαρμογών, βίντεο και εικόνων.
Τέλος, σημειώνεται πως αρχικά οι εκπομπές πραγματοποιούνται μόνο με την ψηφιακή συμμετοχή των παρουσιαστών και των προσκεκλημένων, ενώ όταν οι υγειονομικές συνθήκες το επιτρέψουν ένας από τους δύο παρουσιαστές θα επισκέπτεται και θα παρουσιάζει δια ζώσης τον προορισμό στον οποίο είναι αφιερωμένο κάθε επεισόδιο.