Την πρώτη από μια σειρά ψηφιακών πρωτοβουλιών για την υποστήριξη πρακτόρων και την ενημέρωσή τους σχετικά με τις εξελίξεις στην εταιρεία, παρουσίασε η Celebrity Cruises.
Συγκεκριμένα χθες Τετάρτη (17 Φεβρουαρίου), η εταιρεία κρουαζιέρας παρουσίασε τον πρώτο ψηφιακό «Οδηγός πωλήσεων», που θεωρεί ότι θα λειτουργήσει ως «διαδικτυακή εγκυκλοπαίδεια» για τους πράκτορες.
Ο οδηγός θα βοηθήσει την εμπορική προώθηση των νέων πολυτελών κρουαζιέρων της σαιζόν 2022-23 της Celebrity, με πληροφορίες που παρουσιάζονται σε μορφή flipbook. Διαθέτει συμβουλές πώλησης και βίντεο, μαζί με διαδραστικούς συνδέσμους για πρόσβαση σε άλλα εργαλεία υποστήριξης, όπως φυλλάδια και ψηφιακές μπροσούρες.
Η εταιρεία κρουαζιέρας ξεκίνησε επίσης ένα νέο σχήμα «Power Up Points», το οποίο θα επιτρέψει στους πράκτορες να κερδίσουν πόντους “Celebrity Rewards”, συνδεόμενοι με την εταιρεία μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και μέσω πωλήσεων.
«Γνωρίζουμε ότι πολλοί επισκέπτες αναζητούν έμπνευση και προγραμματίζουν τις επόμενες διακοπές τους, οπότε ο Οδηγός Πωλήσεων είναιμια απίστευτα χρήσιμη πηγή βοήθειας στους πράκτορες ώστε να πουλήσουν αξέχαστες, πολυτελείς διακοπές», δήλωσε η Claire Stirrup, διευθύντρια πωλήσεων της Celebrity Cruises.