Εξαιρετικά ήταν τα αποτελέσματα της καμπάνιας που ανέπτυξε η διαφημιστική εταιρεία Ogilvy με τίτλο «Ελλάδα. Πολλά περισσότερα από ένας προορισμός», και η οποία “έτρεξε” το δεύτερο εξάμηνο του 2020 σε 11 ευρωπαϊκές χώρες.
Συγκεκριμένα, η καμπάνια του ΕΟΤ που συνέχίσε για 4η χρονιά το επιτυχημένο πρόγραμμα συνδιαφήμισης, σε συνεργασία με την AEGEAN, προβάλλοντας τη χώρα μας σε τουριστικές αγορές της Ευρώπης, κατέγραψε 40 εκατομμύρια θεάσεις και 3,5 εκατομμύρια προβολές βίντεο, με το 34% των επισκεπτών που έκαναν κράτηση μέσω της καμπάνιας, να παραμένει στη χώρα μας περισσότερες από 12 ημέρες.
Με στόχο τη στήριξη του ελληνικού τουρισμού τη δύσκολη χρονιά του 2020 και στο πλαίσιο της στρατηγικής του ΕΟΤ για τον εμπλουτισμό του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου και την ανάδειξη προορισμών city break, η κοινή καμπάνια του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και της AEGEAN, προβάλλει την Ελλάδα ως τη χώρα που είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένας απλός προορισμός διακοπών.
«Την επόμενη φορά που θα σχεδιάζεις τις διακοπές σου στην Ελλάδα, σταμάτα για μια στιγμή» προτρέπει τον επισκέπτη το κεντρικό διαφημιστικό σποτ. «Μη σκεφτείς ένα μέρος, σκέψου το συναίσθημα στο οποίο θα ήθελες να ταξιδέψεις».
Η πρωτοποριακή διαφημιστική εκστρατεία «έτρεξε» σε 11 ευρωπαϊκές αγορές-στόχους, μεταβάλλοντας καθημερινά τη συχνότητα προβολής σε κάθε χώρα, ανάλογα με τα επιδημιολογικά δεδομένα και τα διαθέσιμα στοιχεία για την πρόθεση ταξιδιού, καθορίζοντας κατ΄ αυτόν τον τρόπο το πιο αποτελεσματικό «country mix» (μείγμα χωρών). Παράλληλα, προβλήθηκε σε όλα τα κανάλια της AEGEAN, τόσο στα social media της βραβευμένης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, όσο και στις οθόνες και την ψηφιακή πλατφόρμα ψυχαγωγίας AEGEAN Stream εντός των αεροσκαφών.
Τα άμεσα αποτελέσματα της καμπάνιας “Greece. More than a Destination” καταμετρώνται σε 40.000.000 θεάσεις (impressions) και 3.500.000 προβολές (video views). Επίσης 32% των αεροπορικών κρατήσεων έγινε σε διάστημα 0-7 ημερών πριν την πτήση και 16% μεταξύ 8-14 ημερών πριν την πτήση (κρατήσεις last minute). 34% αυτών που έκλεισαν εισιτήριο, έμειναν στην Ελλάδα περισσότερες από 12 ημέρες και 22% από 8-14 ημέρες. Τέλος, οι περισσότερες αναζητήσεις για την Ελλάδα, έγιναν από το Μόναχο, το Ντίσελντορφ και τη Βιέννη, ενώ οι χρήστες είδαν την καμπάνια, κυρίως από τα κινητά τους, όμως επέλεξαν να κάνουν κράτηση από το desktop.
H στενή συνεργασία του ΕΟΤ και της AEGEAN συνεχίζεται και φέτος, με στόχο την προβολή της χώρας μας σε ξένες αγορές, όπου η ανάγκη επικοινωνίας των ελληνικών προορισμών παραμένει ιδιαίτερα σημαντική. Η νέα καμπάνια συνδιαφήμισης θα επικεντρωθεί στα πλεονεκτήματα της Ελλάδας σε σχέση με τις ευρωπαϊκές χώρες, καθώς επίσης και στο πόσο διαφορετικά βιώνουν οι ταξιδιώτες τις εμπειρίες τους όταν βρίσκονται στη χώρα μας. Θα προβληθεί σε 10 χώρες, μέσω online καναλιών, που θα στοχεύουν αποκλειστικά σε όσους ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν.
Σημειώνεται τέλος ότι σε εξέλιξη βρίσκεται στοχευμένη καμπάνια του ΕΟΤ στις διεθνείς αγορές για τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου (Σάμο, Λέσβο, Χίο), καθώς και την Κω και τη Λέρο. Την καμπάνια προωθεί και η AEGEAN από την αρχή της χρονιάς στον εταιρικό της λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με στόχευση κοινά εξωτερικού, συνεισφέροντας κατ’ αυτόν τον τρόπο αφιλοκερδώς στην προσπάθεια προβολής των νησιών, που έχουν σηκώσει το μεγαλύτερο βάρος του μεταναστευτικού.