ΕΟΤ και ΞΕΕ ενώνουν τις δυνάμεις τους ενόψει της διεθνής τουριστικής έκθεσης ITB Βερολίνου, που φέτος πραγματοποιείται σε ψηφιακό περιβάλλον από τις 9 έως τις 12 Μαρτίου 2021.
Στόχος της συμφωνίας, που επικύρωσαν σήμερα ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης και ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδας κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Οργανισμού, αποτελεί η ισχυροποίηση της παρουσίας της Ελλάδας στην γερμανική και την διεθνή τουριστική αγορά, στο πλαίσιο της προσπάθειας ανάκαμψης του τουριστικού κλάδου το 2021.
Φέτος ο ΕΟΤ είναι χορηγός του αντίστοιχου ψηφιακού χώρου της έκθεσης, Travel Tech & Startup Café, υποστηρίζοντας έτσι την ένταξη στον χάρτη των ελληνικών startups εταιρειών. Το ελληνικό ψηφιακό περίπτερο του ΕΟΤ, που θα προσφέρει δυνατότητα σημαντικής προβολής και κατ’ ιδίαν συζητήσεων με υποψήφιους πελάτες σε ειδικό corner (Greek startup Corner) θα φιλοξενεί φέτος συνολικά 250 συνεκθέτες μεταξύ των οποίων και 50 ξενοδοχειακές μονάδες που δραστηριοποιούνται στη γερμανική αγορά, 80 τουριστικά γραφεία και DMC’s, καθώς και 40 Περιφέρειες και Δήμους της χώρας.
Η συνεργασία των δύο φορέων εστιάζει σε δύο άξονες:
α) Τα Boutique Hotels: Είναι μικρής δυναμικότητας ξενοδοχεία με πρωτοποριακό σχεδιασμό, ιδιαίτερο χαρακτήρα και καινοτόμες υπηρεσίες φιλοξενίας, που πιστοποιούνται από το αντίστοιχο πρόγραμμα του Ξ.Ε.Ε. Στην έκθεση ΙΤΒ ο ΕΟΤ φιλοξενεί ως συνεκθέτες 60 ελληνικά Boutique Hotels του προγράμματος.
β) Τις Startups εταιρείες: Είναι ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις με καινοτόμα προϊόντα για τον τουρισμό, που πιστοποιούνται από το πρόγραμμα CapsuleT του ΞΕΕ και απευθύνονται τόσο σε επιχειρήσεις όσο και σε ταξιδιώτες καταναλωτές στον τόπο διακοπών τους. Ο ΕΟΤ θα φιλοξενήσει και τις 20 πιστοποιημένες από το πρόγραμμα επιχειρήσεις, προσφέροντας σε θέση συνεκθέτη την δυνατότητα να προβάλουν τα προϊόντα τους και να επικοινωνήσουν με το κοινό της ΙΤΒ.
Ο ΕΟΤ και οι συνεκθέτες του θα συναντήσουν φέτος τους πελάτες του ελληνικού τουρισμού σε ειδικό διαδικτυακό χώρο, που εξασφάλισε ο Οργανισμός για networking και συζητήσεις με τους χρήστες της πλατφόρμας της ΙΤΒ. Στον ίδιο διαδικτυακό χώρο θα γίνει και η ειδική παρουσίαση για την Ελλάδα με δυνατότητα live Q&A chat, ενώ παράλληλα ο ΕΟΤ έχει δημιουργήσει θεματικές γωνιές (corners) για να προβάλει τις ελληνικές Περιφέρειες, ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία, αλλά και για πρώτη φορά τα boutique hotels και τις ελληνικές startups.
«Φέτος θέλουμε να εστιάσουμε στην διαφοροποίηση και την ξεχωριστή ταυτότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και η ΙΤΒ, ως μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, είναι μια εξαιρετική ευκαιρία. Σε αυτήν την προσπάθεια συνεργαζόμαστε με το ΞΕΕ προκειμένου να παρουσιάσουμε την μοναδικότητα των ελληνικών Boutique Hotels αλλά και την καινοτομία που αναπτύσσουν και μπορούν να εξάγουν οι ελληνικές start up επιχειρήσεις», δήλωσε μετά την συνάντηση, ο Γ.Γ. του ΕΟΤ κ. Φραγκάκης.
«Η επόμενη μέρα στον τουρισμό έχει δύο μεγάλους πρωταγωνιστές. Την ποιότητα και την ψηφιακή καινοτομία. Είναι μεγάλη χαρά η ευκαιρία που έχουμε να αναδείξουμε στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Βερολίνου (ITB Berlin) δυο εμβληματικές δράσεις του ΞΕΕ, το πρόγραμμα πιστοποίησης των “Boutique Hotels” και το CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator, που απαντούν ακριβώς σε αυτές τις προτεραιότητες», δήλωσε από την πλευρά του ο Πρόεδρος του ΞΕΕ κ. Βασιλικός.
Σημειώνεται ότι η έκθεση του Βερολίνου έχει μακρά παράδοση στην παρουσίαση των τεχνολογικών εξελίξεων στον τουρισμό. Κάθε χρόνο διοργανώνονται ειδικά workshops όπου παρουσιάζονται καινοτόμα εργαλεία για τις τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά και εφαρμογές για τους τουρίστες καταναλωτές.