H τουριστική καμπάνια διαφήμισης του ελληνικού καλοκαιριού του 2020 βραβεύθηκε σε διεθνές φεστιβάλ τουριστικών φιλμ.
Συγκεκριμένα η καμπάνια της Marketing Greece με τίτλο «Greek Summer Is A State Of Mind» διακρίθηκε με δύο βραβεία στο Japan World’s Tourism Film Festival, ανάμεσα σε 1.327 συμμετοχές.
Πρόκειται για την τρίτη διοργάνωση του ιαπωνικού φεστιβάλ που έχει ως στόχο να αναδείξει τα καλύτερα tourism films από όλο τον κόσμο. Η ελληνική συμμετοχή, απέσπασε το 2nd Prize in Tourism Destinations – Country Award και το Special Award «Best Video in Social Responsibility».
Στόχος της διαφημιστικής καμπάνιας «Greek Summer Is A State Of Mind» ήταν η προώθηση του ελληνικού τουρισμού, προβάλλοντας το μήνυμα ότι το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, είναι και ιδέα.
Η καμπάνια φέρει την υπογραφή της Marketing Greece, η οποία την υλοποίησε σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ. Η εταιρεία του ΣΕΤΕ ανέλαβε το κόστος της υλοποίησής της, παρέχοντας ελεύθερα πνευματικά δικαιώματα στην ελληνική κυβέρνηση.
Σημειώνεται ότι επικεφαλής δημιουργικού στην προεδρία της κυβέρνησης, κατά το λανσάρισμα της καμπάνιας, ήταν ο Στηβ Βρανάκης.