Σχεδόν εννέα στους 10 καταναλωτές ταξιδιών θα υποστήριζαν τα υποχρεωτικά «Covid διαβατήρια» για διεθνή ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα σε 19 χώρες που κυκλοφόρησε χθες.
Η έρευνα διενεργήθηκε σε 19 ανεπτυγμένες χώρες σε δείγμα 9.650 ερωτηθέντων από την εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων Accenture. Σε αυτήν διαπιστώθηκε ότι το 87% των ταξιδιωτών υποστηρίζει τη χρήση διαβατηρίων Covid για διεθνή ταξίδια. Μάλιστα, τρεις στους πέντε (60%) θα υποστηρίζαν επίσης την πιστοποίηση σε σχέση με Covid για εσωτερικά ταξίδια.
Ένα παρόμοιο ποσοστό (58%) δήλωσε ότι σχεδιάζει ένα ταξίδι τους επόμενους έξι μήνες, αλλά οι μισοί ερωτηθέντες (53%) αναμένουν να ξοδέψουν λιγότερα σε ταξίδια τους επόμενους έξι μήνες από την προ της πανδημίας εποχή.
Δύο στους πέντε (41%) δήλωσαν ότι θα κάνουν «μια σημαντική αλλαγή» στον τρόπο που ταξιδεύουν μετά από αυτήν την περίοδο. Ένας στους τέσσερις ερωτηθέντες (24%) είπε ότι τα ταξίδια ή το να πάνε διακοπές είναι αυτό για το οποίο είναι πιο πολύ ενθουσιασμένοι στην μετά-covid συνθήκη.
Από την άλλη, όσον αφορά τον τομέα των επαγγελματικών ταξιδιών, σχεδόν οι μισοί (46%) δήλωσαν ότι δεν έχουν σχέδια επαγγελματικών ταξιδιών μετά την πανδημία ή σκοπεύουν να μειώσουν τα προηγούμενα επαγγελματικά ταξίδια τους κατά το ήμισυ. Τέσσερις στους πέντε (79%) δήλωσαν ότι θέλουν να εργαστούν από έναν «τρίτο χώρο» – μια τοποθεσία διαφορετική από το σπίτι ή το χώρο εργασίας τους – μια τάση που η Accenture διαβλέπει να παρέχει στα ξενοδοχεία μια εναλλακτική πηγήεσόδων.
Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων (66%) δήλωσαν ότι η επίγνωση της σωματικής και ψυχικής υγείας τους ήταν η πιο σημαντική αλλαγή στον τρόπο ζωής που έχουν κάνει κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Σύμφωνα με την Accenture, η πανδημία Covid-19 προκάλεσε μετατόπιση των προτεραιοτήτων για τους ταξιδιώτες καταναλωτές και καταλήγει στο συμπέρασμα: «Οι αεροπορικές εταιρείες και οι επιχειρήσεις φιλοξενίας θα πρέπει να προσαρμοστούν σε έναν καταναλωτή με ένα νέο σύνολο προτεραιοτήτων σχετικά με την υγεία, την ηθική ευαισθητοποίηση, την τοπική κατανάλωση και τα ψηφιακά εργαλεία.
Η βιομηχανία θα πρέπει να προσαρμοστεί για να στοχεύσει τον ‘post-Covid πελάτη’ που λαμβάνει περισσότερο υπόψη την ευεξία, την τοπικότητα και τη βιωσιμότητα στα ταξίδια του, καθώς και την υπερβολική επίγνωση των μέτρων υγείας και ασφάλειας».