Με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών από το εξωτερικό με το άνοιγμα του τουρισμού,ο Δήμς Βόλου θα πραγματοποιήσει καμπάνιατουριστικής προβολής μέσω social media
Συγκεκριμένα θα αξιοποιηθούν το Facebook και το Instagram με βάση τα οποία θα σχεδιαστεί και θα αναπτυχθεί διαφημιστική καμπάνια. Η αξιοποίηση του διαδικτύου προβλέπεται στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2021, ιδίως αυτή την περίοδο που προετοιμάζεται η επανεκκίνηση της λειτουργίας της τοπικής τουριστικής οικονομίας με τη σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων που εφαρμόστηκαν για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Το πλάνο τουριστικής προβολής προβλέπει να δημιουργηθούν λογαριασμοί μέσω των οποίων θα διενεργείται η κάθε καμπάνια και στους οποίους θα αναρτάται υλικό. Έτσι, θα γίνουν πληρωμένες δημοσιεύσεις και δράσεις για την αύξηση του αριθμού των ακολούθων, ενώ θα παρακολουθούνται και θα μετριούνται τα αποτελέσματα των απηχήσεων και επιπρόσθετα θα επικοινωνούνται οι δράσεις σε κεντρικά ΜΜΕ.
Ο σχεδιασμός προβλέπει να γίνουν συνολικά 25 αναρτήσεις από την έναρξη της λειτουργίας της τουριστικής περιόδου και για διάστημα 1,5 μήνα, δηλαδή τον Ιούνιο και τον Ιούλιο. Οι αγορές στόχοι θα προσαρμοστούν με βάση την κατεύθυνση που θα δοθεί σε εθνικό επίπεδο, τις χρονικές ανάγκες και τάσεις και θα προσαρμόζονται κατά την πορεία της καμπάνιας. Ενδεικτικές αγορές στόχοι για τον Δήμο Βόλου θα είναι αρχικά η Ελλάδα, οι χώρες των Βαλκανίων και Ισραήλ, Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Βέλγιο και σταδιακά ενδεχόμενα θα διευρύνονται.
Όσον αφορά το κοινό, αυτό θα επιλέγεται με βάση συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, όπως το γεωγραφικό προφίλ με βάση την οδική εγγύτητα και την πληθυσμιακή συγκέντρωση (πρωτεύουσες χωρών, χιλιομετρική απόσταση κλπ) και το δημογραφικό προφίλ για παράδειγμα ηλικιακό εύρος, οικογενειακή κατάσταση. Οι αναρτήσεις θα είναι προσαρμοσμένες ανά κοινό και θα παρακολουθείται η απόδοση της καμπάνιας.
Η υπηρεσία θα κοστίσει συνολικά 9.300 ευρώ.