Την τουριστική κίνηση την προ της πανδημίας εποχή, θύμιζαν τα στοιχεία του λιμεναρχείου Άνδρου για την κίνηση στο νησί το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, καθώς τα οχήματα αυξήθηκαν κατά 7,79% σε σχέση με το τριήμερο της προπέρσινης τουριστικής σεζόν-ρεκόρ.
Με τον «αέρα» της αισιοδοξίας του τριημέρου, ο δήμος Άνδρου ξεκίνησε νέα καμπάνια προβολής του νησιού στους σταθμούς του Μετρό και τα αστικά λεωφορεία της Αττικής. Από την Τρίτη 22 Ιουνίου και για έναν μήνα η Άνδρος θα ομορφαίνει τους δρόμους της Αθήνας και πολλών προαστίων με διαφήμιση εντυπωσιακών διαστάσεων να κοσμεί τις πλάτες λεωφορείων που εκτελούν πλήθος δρομολογίων. Έτσι θα καλύπτονται δύο νευραλγικές ζώνες της Αττικής που περιλαμβάνουν περιοχές του κέντρου όπως Σύνταγμα, Ακαδημία και Πολύγωνο και που εκτείνονται μέχρι τη Γλυφάδα, την Κηφισιά, το Παλαιό Φάληρο, το Ελληνικό και τον Πειραιά.
Το εμπλουτισμένο πρόγραμμα προβολής για την Ελληνική αγορά είναι εμπνευσμένο από το πολυποίκιλο τουριστικό «προϊόν» της Άνδρου που είναι γεμάτο εναλλαγές και αντιθέσεις με σλόγκαν «οι αντιθέσεις μας το αντίδοτο σας», αλλά και από τις πρόσφατες σημαντικές διακρίσεις που απέσπασε ο προορισμός σε κορυφαία ΜΜΕ διεθνούς βεληνεκούς.
Χρησιμοποιώντας πρωτότυπα συνθήματα όπως «Μικρά ταξιδιωτικά μυστικά, μια μεγάλη αγκαλιά» και «Αφήστε τα όλα πίσω, γιατί θα τα έχετε όλα μπροστά σας», το πρόγραμμα προβολής αναφέρεται μεταξύ άλλων στη διάκριση της Άνδρου ως το καλύτερο μυστικό νησί της Ευρώπης από τους Sunday Times και στην ανάδειξη της από τους New York Times ως ένα από τα 52 αυθεντικά μέρη του πλανήτη που θα ερωτευτεί ο ταξιδιώτης το 2021!
«Για την Άνδρο η καλύτερη διαφήμιση εξακολουθεί να πηγάζει στα χαμόγελα των χιλιάδων ταξιδιωτών που αναχώρησαν μετά το εορταστικό τριήμερο έχοντας στις «αποσκευές» τους αναμνήσεις από ξεκούραστες, ασφαλείς και αναζωογονητικές διακοπές στο νησί!» δήλωσε με ικανοποίηση και αισιοδοξία ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Άνδρου, Νίκος Μουστάκας.