Σύμφωνα με τα στοιχεία κρατήσεων της ψηφιακής ταξιδιωτικής πλατφόρμας Agoda, η Ελλάδα σκαρφάλωσε από την έβδομη στην τρίτη θέση κρατήσεων ως κορυφαίος προορισμός για διεθνείς ταξιδιώτες στις κρατήσεις μεταξύ 1 Ιουλίου και 18 Σεπτεμβρίου σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019.
Η Ιταλία διατηρεί την πρώτη θέση για την ίδια περίοδο, η Ισπανία ανέβηκε στην δεύτερη θέση από την τέταρτη, ρίχνοντας το Ηνωμένο Βασίλειο στην 5η, ενώ η Γερμανία βγήκε από την πρώτη πεντάδα και τώρα είναι στο νούμερο 7.
Την ίδια στιγμή, η ψηφιακή ταξιδιωτική πλατφόρμα ανακοίνωσε ξεκίνησε της καμπάνιας “Welcome Back to Europe”, που έχει ως στόχο να βοηθήσει τους συνεργάτες της ακινήτων στην Ευρώπη να επωφεληθούν από την πρώιμη διεθνή ταξιδιωτική ζήτηση και να αυξήσουν τις κρατήσεις.
Σύμφωνα με το σχετικό δελτίο τύπου, όσοι εγγράφονται στο πρόγραμμα μπορούν να υποβάλουν διεθνείς ταξιδιωτικές προσφορές με εκπτώσεις έως και 10%. Οι συμμετέχοντες πάροχοι καταλυμάτων θα επωφεληθούν από την πολλαπλών καναλιών της Agoda, που στοχεύει σε εισερχόμενους ταξιδιώτες.
Τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία θα εμφανίζονται σε όλα τα σημεία προώθησης προϊόντων και μάρκετινγκ της πλατφόρμας, συμπεριλαμβανομένης μιας σελίδας προορισμού για διεθνή ταξίδια στην Ευρώπη, καμπάνιες κοινωνικών μέσων, μάρκετινγκ πελατών και συνεργατών.