Πολύ θετική ανταπόκριση στο διαδίκτυο φαίνεται να βρίσκει η νέα τουριστική καμπάνια με κεντρικό μήνυμα “Peloponnese: Greece beyond the obvious”.
Η καμπάνια που σχεδίασαν οι εταιρείες UNLIMITED Creativity, MINDHAUS και CURIOUS AHEAD, μέχρι στιγμής έχει τραβήξει το ενδιαφέορν πάνω από 3,3 εκατομμύρια χρηστών ενώ έχουν καταγραφεί 1,2 εκατομμύρια Video Views στο YouTube και 1,3 εκατομμύρια Impressions σε brand stories μέσω Verizon Media.
Όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο τύπου, σε ένα σημαντικό χρονικό διάστημα για την επανεκκίνηση του Ελληνικού Τουρισμού, όπου δίνεται έμφαση μεταξύ άλλων και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η καμπάνια ήρθε, με μια ξεχωριστή προσέγγιση: Να «συστήσει» την Περιφέρεια Πελοποννήσου, σε ξένους αλλά και Έλληνες επισκέπτες, ως ένα ιδανικό προορισμό διακοπών, πέρα από όσα έχουμε συνηθίσει να συνδέουμε την Ελλάδα.
Το δημιουργικό concept της καμπάνιας μας προτρέπει να ανατρέψουμε ένα κλασσικό στερεότυπο διακοπών: ότι διακοπές, ειδικότερα στην Ελλάδα, σημαίνουν κυρίως διακοπές σε νησιά. Αντίθετα, η Περιφέρεια Πελοποννήσου μας συστήνεται ως ο «μη προφανής» τουριστικός προορισμός, γεμάτος Ελλάδα, που μας προσκαλεί να γνωρίσουμε τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει, τις εικόνες, τα αρώματα και τις γεύσεις, και, κυρίως, τους ξεχωριστούς του ανθρώπους και την ιστορική του κληρονομιά.
Μέσα από μια αυθεντική, native, προσέγγιση, τόσο το spot (https://www.youtube.com/watch?v=DieDg-F4Kjg&t) όσο και η στρατηγική περιεχομένου που ακολουθείται στα Social Media του προορισμού αποτυπώνουν και αναδεικνύουν τα γνήσια assets και το μοναδικό χαρακτήρα της Περιφέρειας Πελοποννήσου, με αμεσότητα και χιουμοριστική διάθεση. Με τελικό αποτέλεσμα μια καμπάνια που συζητήθηκε, δέχθηκε εξαιρετικά θετικά σχόλια και, παράλληλα, εξυπηρέτησε με αποτελεσματικό τρόπο τις ανάγκες προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
«Σχεδιάσαμε μία καμπάνια που να εμπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη αλλά ταυτόχρονα να αποτυπώνεται έντονα στο μυαλό του σύγχρονου ταξιδιώτη για όλα αυτά που μας κάνουν μοναδικούς. Να τον προσκαλέσουμε να μας αναζητήσει διαδικτυακά και εν τέλει, να μας επισκεφθεί», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της MINDHAUS.
«Ήταν μεγάλο στοίχημα για εμάς να δημιουργήσουμε μια τουριστική καμπάνια πέρα από τα προφανή. Καταφέραμε να αποδώσουμε τον αισιόδοξο και ανατρεπτικό τόνο φωνής που αναζητούσε η Περιφέρεια Πελοποννήσου, αναδεικνύοντας τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του τόπου με μια καμπάνια που τελικά κέρδισε τις εντυπώσεις σε όλα τα επίπεδα», σχολίασε από την πελυρά της η Βασιλική Πέππα, Creative Director της Unlimited Creativity.
«Το να τολμάς μια out of the box καμπάνια για τουρισμό, είναι από μόνο του μία επιτυχία. Πόσο μάλλον όταν τα νούμερα έρχονται να επιβραβεύσουν και να αποδείξουν ότι τόλμησες σωστά», ανέφερε, τέλος, η Τάνια Γιακουμάκη, Γενική Διευθύντρια της Curious Ahead.