Η Υπηρεσία ΕΟΤ Γερμανίας συμμετείχε σε ενημερωτικές εκδηλώσεις-roadshows που διοργάνωσε η εξειδικευμένη εταιρεία Expipoint σε επιλεγμένες πόλεις της Γερμανίαςκατά το διάστημα 1-19 Νοεμβρίου. Στόχος η περαιτέρω προβολή και προώθηση στη γερμανική αγορά των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και της ποικιλομορφίας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος όλες τις εποχές του χρόνου,
Ειδικότερα, ο ΕΟΤ έλαβε μέρος στα roadshows που πραγματοποιήθηκαν στο Ντίσελντορφ (8 Νοεμβρίου), το Ντόρτμουντ (9 Νοεμβρίου), το Μίνστερ (10 Νοεμβρίου), την Κολωνία (11 Νοεμβρίου), το Άαχεν (12 Νοεμβρίου), το Μόναχο (15 Νοεμβρίου), την Νυρεμβέργη (16 Νοεμβρίου), την Φρανκφούρτη (17 Νοεμβρίου), το Μανχάιμ (18 Νοεμβρίου) και την Στουτγκάρδη (19 Νοεμβρίου), όπου συμμετείχαν περίπου 30 τουριστικά γραφεία ανά πόλη.
Κατά τη διάρκειά τους έγιναν αναλυτικές παρουσιάσεις του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ενώ οι συμμετέχοντες επισκέφθηκαν επίσης τα ειδικά διαμορφωμένα info desks του ΕΟΤ, όπου τους δόθηκαν διεξοδικότερες πληροφορίες για τη χώρα μας.
Την ίδια στιγμή, στις συναντήσεις τους με την Προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Γερμανίας, Νικολέτα Λεκανίδη, και την αναπληρώτρια Προϊσταμένη, Αρετή Πρίνου, τα τουριστικά στελέχη της γερμανικής αγοράς αναφέρθηκαν στα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα για το 2021, εκφράζοντας ταυτόχρονα την αισιοδοξία τους για ανοδικές πωλήσεις το 2022.
Η εταιρεία Expipoint είναι μια καινούργια online επαγγελματική πλατφόρμα, που αποσκοπεί στην ουσιαστική δικτύωση της τουριστικής βιομηχανίας (Τ.Οs, αεροπορικές εταιρείες, εθνικούς οργανισμούς τουρισμού, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις κ.ά.), με τους πωλητές υπηρεσιών ταξιδίων, τα τουριστικά γραφεία και τους εργαζόμενους σε αυτά.
Αξίζει να σημειωθεί τέλος, ότι όλες οι εκδηλώσεις καλύφθηκαν δημοσιογραφικά από το κορυφαίο γερμανικό τουριστικό μέσο Touristik Aktuell