Ερευνητικά δεδομένα της Google δείχνουν ότι η πλειονότητα των ταξιδιωτών παγκοσμίως επιθυμούν να ταξιδεύουν πιο βιώσιμα, σχεδόν οι μισοί θα πληρώσουν επιπλέον για αυτό, αλλά μόνο το ένα τρίτο ξέρει πώς να κάνει τέτοιες επιλογές.
Ο τεχνολογικός κολοσσός διεξήγαγε έρευνα στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Γαλλία και τη Γερμανία, την οποία μοιράστηκε στο Travel Weekly’s Sustainability Summit, του οποίου ήταν ο κύριος χορηγός.
Η Google διαπίστωσε ότι το 82% των ανθρώπων αναφέρει ότι η βιωσιμότητα είναι πιο πολύ στο επίκεντρο του ενδιαφέορντος της από ό,τι πριν από την πανδημία και κατέγραψε αύξηση 70% στον αριθμό των ταξιδιωτών που αναζητούν βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές το 2021.
Διαπίστωσε επίσης ότι το 46% των επιβατών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερο από 2% παραπάνω για μια πτήση ουδέτερου άνθρακα και ότι το 71% πιστεύει ότι οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει να προσφέρουν πιο βιώσιμες επιλογές. Όμως το 37% του παγκόσμιου δείγματος δεν γνωρίζουν πώς να κάνουν τις ταξιδιωτικές τους επιλογές πιο βιώσιμες.
Ο επικεφαλής του κλάδου της Google για τα ταξίδια, Finnbar Cornwall σημείωσε πώς η Google παρουσίασε τον περασμένο μήνα δεδομένα εκπομπών άνθρακα στις πτήσεις που παρουσιάζονται στα αποτελέσματα της πλατφόρμας αναζήτησης.
Πρόσθεσε ότι οι επωνυμίες που κάνουν βήματα προς τη βιωσιμότητα μπορούν να βελτιώσουν το προφίλ τους, να δείξουν στους πελάτες ότι είναι καινοτόμοι, να παραμείνουν ένα βήμα μπροστά από τους επερχόμενους κανονισμούς και να επωφεληθούν από τα «οικονομικά οφέλη».
«Ένα δεδομένο που προέκυψε είναι ότι οι καταναλωτές αναζητούν τις επωνυμίες που θα τους οδηγήσουν στο πως μπορούν να κάνουν βιώσιμες επιλογές», δήλωσε. Συμβούλεψε τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις να «μετατοπίσουν τη βιωσιμότητα από το να είναι ένα μεγάλο σύνθετο θέμα προς μικρότερες αλλαγές» και τις προέτρεψε να «μετρήσουν τον αντίκτυπο».
Αλλά τόνισε ότι «δεν έχω δει ακόμη έναν πρωτοπόρο» σε ζητήματα βιωσιμότητας στην ταξιδιωτική βιομηχανία.