Τα χειμερινά προτερήματα της ελληνικής τουριστικής αγοράς προβάλλει το Lifestyle Περιοδικό First Class Magazine της Σουηδίας, σε ένα άρθρο με τίτλο «Κάνοντας σκι στην Ελλάδα» (βλ. https://www.firstclassmagazine.se/skidakning-i-grekland/).
Πρόκειται για ένα δημοσίευμα προϊόν ταξιδιού εξοικείωσης (press trip), που οργάνωσε πέρυσι η Υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας λίγο πριν την έναρξη της πανδημίας με σκοπό την προβολή του χειμερινού τουρισμού της Ελλάδας, σε μια χώρα απολύτως συνδεδεμένη με τα χειμερινά αθλήματα.Σχεδόν ενάμιση χρόνο μετά, το πρόσφατο ρεπορτάζ της online έκδοσης του έγκριτου σουηδικού περιοδικού χαρακτηρίζει ως «εντυπωσιακό» το χιονοδρομικό κέντρο της Αράχωβας, «ειδικά σε μία χώρα που είναι γνωστή για τον Ήλιο και την Θάλασσα και όχι ως προορισμός για σκι».
Στην Ελλάδα, ταξίδευσαν τότε η κ. Eva Susanne Nilsson-Ιδιοκτήτρια και Ιδρύτρια του έγκριτου LifestyleΠεριοδικού First Class Magazine Σουηδίας και ο κ. Mauro Rongione-Φωτογράφος/Τεχνικός Κινηματογράφου. Επισκέφτηκαν την Αθήνα και την Κεντρική Ελλάδα με σκοπό να παρουσιάσουν τις δυνατότητες χειμερινού τουρισμό σε έναν δημοφιλή για τις καλοκαιρινές του διακοπές προορισμό στο σουηδικό κοινό. Στο πλαίσιο αυτό επισκέφθηκαν την Αράχωβα καθώς και τους Δελφούς , ανέβηκαν στο Χιονοδρομικό Κέντρο του Παρνασσού και έκαναν και οι ίδιοι σκι.
Κατόπιν συνεννόησης με την Υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας, το άρθρο, προβάλλει επίσης την Αθήνα (Μνημεία, Πλάκα κ.α) καθώς και την εξαίρετη μεσογειακή της κουζίνα, την Αράχωβα, την οποία χαρακτηρίζει ως την «Μύκονο» του χειμώνα και τους Δελφούς παρουσιάζοντας την τοπική αγορά παραδοσιακών προϊόντων, όπως και στην συμβολή του πρώην Δημάρχου Αράχωβας κ. Ιωάννη Γεωργακού.