“Η Ελλάδα αποτελεί αυτή τη στιγμή τον προορισμό με τις μεγαλύτερες πωλήσεις και αυτή τη στιγμή το 30% των κρατήσεών μας είναι για την Ελλάδα, ενώ οι κρατήσεις για ορισμένα δημοφιλή ελληνικά νησιά, όπως η Ρόδος, είναι ήδη επτά φορές περισσότερες από πέρυσι”, τόνισε ο Alan French, Διευθύνων Σύμβουλος της Thomas Cook, κατά τη διάρκεια συνέντευξη τύπου σήμερα.
Επισημαίνεται ότι η νέα Thomas Cook κατάφερε να ξεπεράσει τις προκλήσεις της πανδημίας και να πετύχει περισσότερες από 25.000 κρατήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, ενώ αναπτύσσει την ήδη ισχυρή βάση του πελατολογίου της με περισσότερους από 100.000 ταξιδιώτες.
“Είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού το 2022. Η Ελλάδα παίζει τεράστιο ρόλο στον παγκόσμιο τουρισμό και ιδιαίτερα για τους ταξιδιώτες της Thomas Cook, αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς. Η Ελλάδα είναι μια φανταστική χώρα που προσφέρει ένα ευρύ φάσμα διακοπών που ταιριάζουν σε όλους τους ταξιδιώτες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, επομένως αναμένουμε ότι η δημοτικότητα της χωρας θα συνεχιστεί”, δήλωσε ο Alan French. “Είναι στρατηγική μας απόφαση να επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας στην περιοχή με νέες συνεργασίες με τις επιχειρήσεις της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας”, πρόσθεσε.
Σύμφωνα με τον κ. French, το νέο ευέλικτο μοντέλο της εταιρείας δίνει τη δυνατότητα στην Thomas Cook να προσφέρει μια τεράστια ποικιλία διακοπών στην Ελλάδα για πελάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία, όπου ξεκίνησε δραστηριότητα πρόσφατα. “Θέλουμε να εκμεταλλευτούμε πλήρως τις πολλές αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα και τους τύπους καταλυμάτων για να προσφέρουμε στους πελάτες μας επιλογές και ευελιξία”, σημείωσε.
Η στρατηγική της εταιρείας για την Ελλάδα ήδη αποδίδει καρπούς. Η Ρόδος είναι το πιο δημοφιλές ελληνικό νησί, ακολουθούμενη από την Κρήτη, την Κω, την Κέρκυρα και τη Σαντορίνη, ενώ για ζευγάρια, η Ρόδος είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός καλοκαιρινών διακοπών συνολικά και η Σαντορίνη είναι η τρίτη πιο δημοφιλής. Για όλους αυτούς τους προορισμούς, υπάρχει ήδη αρκετά μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις σε σχέση με το 2021. Συγκεκριμένα, οι κρατήσεις για τη Ρόδο είναι επτά φορές περισσότερες από πέρυσι, για την Κω είναι 5,2 φορές, για την Κρήτη είναι 4,6, για τη Σαντορίνη είναι 3,9 φορές υψηλότερη και για την Κέρκυρα είναι 3,6 φορές υψηλότερη.
Όσον αφορά τον αντίκτυπο του πολέμου στην Ουκρανία, ο επικεφαλής της Thomas Cook σημείωσε ότι οι κρατήσεις είναι υψηλότερες τώρα από ό,τι πριν από έξι εβδομάδες και οι πελάτες φαίνεται να ανησυχούν λιγότερο για τον πόλεμο. Επιπλέον, επεσήμανε ότι οι πελάτες κάνουν κράτηση ακόμη πιο κοντά στην αναχώρηση από πέρυσι. “Το 52% των κρατήσεών μας είναι για τις επόμενες 10 εβδομάδες”, είπε.
Παράλληλα, ο κ. French τόνισε οι πελάτες κατευθύνονται κυρίως σε ξενοδοχεία 4* και 5* καθώς και σε all-inclusive. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας για την Ελλάδα, το 45% των ταξιδιωτών προτιμά ελληνικά ξενοδοχεία 5*, ενώ το 58% τείνει σε πακέτα all inclusive ξενοδοχείων.
Παράλληλα, η μέση ταξιδιωτική δαπάνη για τις διακοπές των ταξιδιωτών στην Ελλάδα υπολογίζεται στα 2.600€, σημειώνοντας αύξηση 5% σε σχέση με πέρυσι. “Ο μέσος όρος των δαπανών στην Ελλάδα είναι 30% υψηλότερος από ό,τι στην Ισπανία, γεγονός που αντικατοπτρίζει το υψηλό επίπεδο ξενοδοχείων all inclusive και 5* στην Ελλάδα”, δήλωσε ο Alan French.
Υπογραμμίζεται ότι η Thomas Cook λειτουργεί με ένα νέο οικονομικό μοντέλο, όπου όλοι οι πελάτες προστατεύονται. “Ένα μοντέλο εμπιστοσύνης εγκεκριμένο από την CAA σημαίνει ότι όλα τα χρήματα των πελατών προστατεύονται εκτός της επιχείρησης, ενώ οι προμηθευτές και οι πελάτες μπορούν να είναι σίγουροι ότι σε περίπτωση που συμβεί το χειρότερο, τα χρήματά τους είναι ασφαλή και οι διακοπές μπορούν να προχωρήσουν όπως έχουν προγραμματιστεί”, τόνισε ο επικεφαλής της Thomas Cook. “Η νέα Thomas Cook συνδυάζει την καλύτερη τεχνολογική καινοτομία με την καλύτερη ανθρώπινη εξειδίκευση στις διακοπές για να προσφέρει στους πελάτες διακοπές που τους ταιριάζουν. Είμαστε σε μια αποστολή να σχεδιάσουμε ψηφιακές εμπειρίες που επιτρέπουν στους πελάτες να δημιουργήσουν τις διακοπές των ονείρων τους για να ταιριάζουν σε αυτούς και την οικογένειά τους – και έτσι επιστρέφουν σε εμάς χρόνο με το χρόνο για την αξιόπιστη ταξιδιωτική μας εμπειρία”, πρόσθεσε.
Ο κ. French πραγματοποίησε και συνάντηση με την Πρόεδρο του ΕΟΤ, κ. Άντζελα Γκερέκου, όπου αναγνώρισαν τα λάθη του παρελθόντος και συμφώνησαν ότι δεν πρέπει να επαναληφθούν, ενώ συζήτησαν και για το νέο οικονομικό μοντέλο της εταιρείας που διασφαλίζει τα χρήματα των πελατών της, λειτουργώντας πλέον ως μια αποκλειστικά διαδικτυακή ταξιδιωτική επιχείρηση υπό τον διεθνή όμιλο Fosun Tourism Group. Παράλληλα, συζήτησαν για την προώθηση του τουρισμού όλο το χρόνο καθώς και σύγχρονων πρακτικών βιωσιμότητας στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.