ΕΟΤ και η AEGEAN ενώνουν για 5η συνεχόμενη χρονιά τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό, με μια νέα και πολύ φρέσκια διαφημιστική καμπάνια που αναδεικνύει την Ελλάδα ως τον ιδανικό τουριστικό προορισμό όλες τις εποχές του χρόνου.
Η καμπάνια «Happy Place» επενδύει στο εξαιρετικό κλίμα της Ελλάδας, στην ποικιλομορφία του τοπίου της και, κυρίως, στις διαφορετικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, ανάλογα με τις προτιμήσεις του, ο ΕΟΤ και η AEGEAN δημιούργησαν μια ελκυστική καμπάνια που στοχεύει κατευθείαν στο συναίσθημα του ταξιδιώτη.
Για τον κάθε άνθρωπο ο «ιδανικός τόπος» που θα γεμίσει την ψυχή του χαρά, γαλήνη και ευχαρίστηση είναι διαφορετικός: άλλος επιλέγει έναν ηλιόλουστο προορισμό, άλλος γοητεύεται από το τοπίο μιας μεγαλούπολης, κάποιος τρίτος ονειρεύεται ότι κάνει βόλτες ξυπόλυτος στην ακροθαλασσιά, ενώ άλλοι επιθυμούν να ζήσουν στην ησυχία του ορεινού τοπίου. Η κεντρική ιδέα είναι ότι η Ελλάδα έχει τόσο ποικιλόμορφο τοπίο και συνδυάζει με ανεπανάληπτο τρόπο τόσες μαγευτικές τοποθεσίες, που ειλικρινά μπορεί να γίνει το ιδανικό «Happy Place» για κάθε ταξιδιώτη. Αρκεί να το ανακαλύψει!
Η Ελλάδα είναι μια χώρα με πολλά πρόσωπα που προσφέρει διαφορετικού τύπου διακοπές και δεν αφήνει κανέναν ταξιδιώτη ασυγκίνητο. Η Ελλάδα μας, μπορεί να είναι το Happy Place του κάθε ταξιδιώτη! Στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη των ξεχωριστών εικόνων της χώρας και η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, μέσα από την προσέλκυση επισκεπτών σε όλες τις περιοχές κι όλες τις εποχές του χρόνου.
Όπως και στις προηγούμενες συνεργασίες τους, για τη φετινή καμπάνια «Explore Your Happy Place», ο ΕΟΤ και η AEGEAN χρησιμοποιούν με έξυπνο και δημιουργικό τρόπο σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία, προκειμένου να προωθήσουν τα σωστά μηνύματα στους επισκέπτες του εξωτερικού και να τους προσελκύσουν να επισκεφτούν την Ελλάδα. Μέσα από ένα σύντομο online quiz, γεμάτο εικόνες από τις πιο όμορφες γωνιές της χώρας, ο δυνητικός επισκέπτης δηλώνει τις προτιμήσεις και τις επιθυμίες του και ανακαλύπτει ότι το δικό του προσωπικό «Happy Place» πραγματικά υπάρχει και βρίσκεται… στην Ελλάδα! Το μόνο που μένει είναι να κλείσει τo εισιτήριό του με την AEGEAN.
Η καμπάνια «Explore Your Happy Place» ξεκίνησε πριν μερικές εβδομάδες με ένα υπαίθριο activation στο Λονδίνο. Ένα εντυπωσιακό «Happy Place Booth», το οποίο κατασκευάστηκε εξαρχής από τον ΕΟΤ και την AEGEAN, τοποθετήθηκε στην περιοχή Southbank για 2 ημέρες και καλούσε τους περαστικούς να περάσουν μέσα για να ζήσουν μια διαδραστική ταξιδιωτική εμπειρία: με την καθοδήγηση ενός κρυμμένου αφηγητή, κάθε παίκτης απαντούσε σε μερικές ερωτήσεις προκειμένου να βρει το δικό του «Happy Place».
Στο τελικό στάδιο, γινόταν η αποκάλυψη του ελληνικού προορισμού που αντιστοιχούσε στις απαντήσεις και ο παίκτης ανακάλυπτε το εντελώς προσωπικό του «Happy Place»! Όσοι συμμετείχαν σε αυτήν την πρωτότυπη δράση, είχαν τη δυνατότητα να κλείσουν εισιτήριο για τον ελληνικό προορισμό που τους αποκάλυψε το quiz (ή οποιοδήποτε άλλον προορισμό στην Ελλάδα) και να επωφεληθούν μιας έκπτωσης που άγγιζε το 40%.
«Βασιζόμενη σε μία πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους. Ο κάθε ταξιδιώτης μπορεί να ανακαλύψει ότι η Ελλάδα κρύβει μέσα της το δικό του «Happy Place!», δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης.
«Η φετινή μας κοινή καμπάνια «Explore Your Happy Place» που τρέχει ήδη σε 11 αγορές εξωτερικού, δίνει έναν καλό λόγο σε κάθε τύπο ταξιδιώτη να επισκεφθεί τη χώρα μας και να ανακαλύψει το «Happy Place» του. Είναι η υπόσχεση ότι σε κάποιο σημείο της Ελλάδας υπάρχει ένα «Happy Place» για τον καθένα και προσκαλούμε όλους να το ανακαλύψουν», δήλωσε από την πλευρά της, η Διευθύντρια Marketing της AEGEAN Μαρίνα Βάλβη.