Η Visit Greece ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική πλατφόρμα της Μ. Ανατολής και της Β. Αφρικής (περιοχήMENA), την Wego.
Μαζί πι Wego και Visit Greece θα παρουσιάζουν τις καλύτερες ελληνικές ταξιδιωτικές εμπειρίες μέσα από εξατομικευμένο περιεχόμενο και οδηγούς που περιλαμβάνουν όλες τις εκδηλώσεις και τα ενδιαφέροντα που μπορεί κανείς να εξερευνήσει, από δραστηριότητες περιπέτειας, άγρια φυσικά τοπία, όμορφες παραλίες μέχρι την ελληνική αρχιτεκτονική και την ιστορία.
Μέσα από το Wego, στόχος της Ελλάδας είναι οι ταξιδιώτες να συνδυάζουν περισσότερους από έναν προορισμούς και εμπειρίες κατά τον προγραμματισμό τους.
Οι ταξιδιώτες από τη Σαουδική Αραβία και τα ΗΑΕ είναι εκείνοι που ενδιαφέρονται περισσότερο από την περιοχή ΜΕΝΑ για ταξίδια στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2022, με μερίδια 42% και 11% αντίστοιχα. Η Αίγυπτος είναι τρίτη κατά σειρά και ακολουθεί το Κουβέιτ, η Ιορδανία, η Τουρκία και το Ομάν.
Η διάρκεια των ταξιδιών τα οποία έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση ανέρχεται σε 4-7 ημέρες, οι μοναχικοί ταξιδιώτες κυριαρχούν στις αναζητήσεις για Ελλάδα με μερίδιο 64% και ακολουθούν τα ζευγάρια (19%) και οι οικογένειες (11%), ενώ τα ταξίδια με επιστροφή αντιπροσωπεύουν το 74%.
Καταγράφουμε αυξημένη ζήτηση για αυτόν τον κοσμοπολίτικο κόμβο (Ελλάδα) από την περιοχή ΜΕΝΑ και συνεχίζουμε να παρέχουμε στους χρήστες μας τους καλύτερους προορισμούς που αξίζει να εξερευνήσουν, με την Ελλάδα να είναι «must» για όλους τους ταξιδιώτες, δήλωσε ο επικεφαλής πωλήσεων και διευθυντής ΜΕΝΑ και Ινδίας της Wego, Mamoun Hmedan.
Από την πλευρά του, ο γ.γ. του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης χαρακτήρισε τη Wego μια από τις πλατφόρμες με τη μεγαλύτερη επιροή στον Αραβικό κόσμο και τόνισε ότι στόχος είναι να προωθηθεί η Ελλάδα ως ιδανικός προορισμός για ζευγάρια, για μοναχικούς ταξιδιώτες αλλά και για οικογενειακές διακοπές.
Σημειώνεται ότι η πλατφόρμα Wego ιδρύθηκε το 2005 και έχει έδρα στο Ντουμπάι και τη Σιγκαπούρη.