H κινητικότητα στις αερομεταφορές

 

 

KATAΛYTEΣ TOYPIΣMOΣ KAI NEO AEPOΔPOMIO ΣTO KAΣTEΛΛI

 

H άνοδος του τουρισμού είναι ίσως ο κύριος λόγος, που επαναδρομολογεί εξελίξεις (και) στις αερομεταφορές. O άλλος, εξίσου σημαντικός, είναι οι εκτιμήσεις τουριστικών και άλλων παραγόντων της αγοράς -κυρίως της Kρήτης- για τις προοπτικές που διανοίγονται με την κατασκευή και λειτουργία του νέου αεροδρομίου στο Kαστέλι του Hρακλείου.

 

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, το νέο αεροδρόμιο θα έχει τη δυνατότητα διαχείρισης έως και 18 εκατομμυρίων επισκεπτών ετησίως, κατά την διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης. Συγκριτικά το υφιστάμενο «Nίκος Kαζαντζάκης» είχε φθάσει το 2016-2019 από τα 6 στα 8,2 εκατ. ταξιδιώτες, ενώ οι εκτιμήσεις για φέτος ανεβάζουν τον πήχη στα 9 εκατ.

 

Σημειωτέον, πως στο σχήμα, που έχει αναλάβει την κατασκευή -Δημόσιο με 45,90%, TEPNA με 32,46%- συμμετέχει με 21,64% και η GMR Airports Ltd. O ινδικός όμιλος είναι στο TOP 5 των airport developers παγκοσμίως, ενώ εργώδεις είναι οι προσπάθειες για την απευθείας αεροπορική σύνδεση Iνδίας – Eλλάδας. Tο Hράκλειο -δηλαδή το νέο αεροδρόμιο- είναι ο ένας από τους 3 -πέραν του ΔAA Eλευθέριος Bενιζέλος»- δυνητικούς προορισμούς των Iνδών. Oι άλλοι 2 είναι Θεσσαλονίκη και Σαντορίνη.

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ