Και τον Σεπτέμβριο διατηρήθηκε ο θετικός ρυθμός του καλοκαιριού για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport, καθώς σημειώθηκε άνοδος της επιβατικής κίνησης κατά 7,2% σε σχέση με τις επιδόσεις της τελευταίας χρονιάς προ-covid, το 2019.
Συγκεκριμένα, τον Σεπτέμβριο διακινήθηκαν 4,787 εκατ. επιβάτες έναντι 4,464 εκατ. επιβατών το 2019. Έτσι, μετά τον Ιούνιο (+3,3%), τον Ιούλιο (+11,1%), τον Αύγουστο (+9,4%) και τον Σεπτέμβριο (+7,2%), τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport ξεπέρασαν τις επιδόσεις του 2019.
Η κίνηση εξωτερικού κατέγραψε τον Σεπτέμβριο άνοδο 9,5% σε σχέση με το 2019, επιβεβαιώνοντας την ισχυρή ζήτηση του ελληνικού τουρισμού. Αντίστοιχα, η επιβατική κίνηση εσωτερικού εξακολούθησε να σημειώνει πτώση, αυτή τη φορά σε ποσοστό 4,1%.
Μάλιστα, και σε επίπεδο 9μηνου (Ιανουάριος – Σεπτέμβριος) σημειώθηκε άνοδος επιβατών 3,1% σε σχέση με το 2019, καθώς διακινήθηκαν 27 εκατ. επιβάτες έναντι 26,2 εκατ. επιβατών. Η διεθνής κίνηση σημείωσε άνοδο 6,9%, ενώ η εσωτερική κίνηση κατέγραψε πτώση 11,6% συγκριτικά με τα προ πανδημίας επίπεδα.
Η Σαντορίνη βρέθηκε στην κορυφή της λίστας των πιο δημοφιλών προορισμών και για τον Σεπτέμβριο, με άνοδο σε ποσοστό 30,4%, αφήνοντας πίσω τη Σκιάθο με 20% και την Κέρκυρα, τη Μύκονο και το Ακτιο που βρέθηκαν στο συν 16,9%, 16,1% και 16% αντίστοιχα. Αντίθετα, σε επίπεδα κατώτερα του 2019 διαμορφώθηκε η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια της Καβάλας (-20,5%), της Θεσσαλονίκης (-11,3%), της Μυτιλήνης (-9,3%) και της Σάμου (-5,1%).
Σε επίπεδο 9μηνου, η Σαντορίνη προπορεύεται και πάλι στο συν 20,6% σε σχέση με το 2019, εν΄ψ σε παρόμοιους ρυθμούς κινήθηκε η κίνηση και στο Ακτιο (20,5%). Αρνητικό πρόσημο σημείωσαν και πάλι Καβάλα, Θεσσαλονίκη, Μυτιλήνη και Σάμος.
Τέλος, στην κορυφή των αγορών-πηγών εισερχόμενο τουρισμού για την Ελλάδα βρέθηκε το Ηνωμένο Βασίλειο και τον Σεπτέμβριο. Στη δεύτερη θέση έμεινε η Γερμανία, ενώ η Ιταλία, η Πολωνία και η Ολλανδία συμπλήρωσαν την πεντάδα.