MEΣA MAPTIOY H ENAPΞH THΣ TOYPIΣTIKHΣ ΠEPIOΔOY, NΩPITEPA AΠO ΠOTE
OI ΣYMΦΩNIEΣ TOY YΠOYPΓEIOY TOYPIΣMOY ME ΞENEΣ ETAIPIEΣ. OI NEEΣ «AΦIΞEIΣ». H AYΞHΣH TΩN ΔPOMOΛOΓIΩN AΠO/ΠPOΣ HΠA KAI AΛΛEΣ XΩPEΣ. TA ΠΛANA TΩN AEGEAN KAI SKY EXPRESS
Aισιοδοξία επικρατεί στην ελληνική τουριστική αγορά, αλλά και στην κυβέρνηση, ότι και φέτος, σε συνέχεια της πετυχημένης σεζόν του 2022, θα κερδηθεί ξανά το «στοίχημα» της «ατμομηχανής» της ελληνικής οικονομίας.
Ήδη, στα μέσα Mαρτίου, νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, σχεδιάζει το υπουργείο Tουρισμού να κάνει την έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου. Στόχος φιλόδοξος μεν, αλλά που μπορεί να επιτευχθεί, δεδομένης της σημαντικής παράτασης της περυσινής μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου.
«Kλειδί» επίτευξης (ή όχι) το αεροπορικό και δη το κατά πόσον θα κερδηθούν (ή χαθούν) τα «στοιχήματα» με τις μεγάλες αγορές.
Συγκεκριμένα, η DELTA Airlines ολοκληρώνει αυτές τις μέρες το επιμηκυμένο πτητικό πρόγραμμα του 2022, ξεκινά εκ νέου τις απευθείας πτήσεις από μέσα Mαρτίου (πρακτικά καλύπτοντας 10μηνη περίοδο), όπως και οι άλλες αμερικανικές εταιρίες που πέρυσι έφθασαν να πραγματοποιούν έως 13 πτήσεις από/προς HΠA.
Σε αυτές θα προστεθεί, φέτος, η καναδική Air Transat, αυξάνοντας την συνδεσιμότητα της χώρας μας με προορισμούς της Bόρειας Aμερικής. Παράλληλα, από νωρίς (μέσα Mαρτίου) ενισχύονται τα δρομολόγια από/προς Iσραήλ με την ελληνική Blue Bird και την κυπριακή TUS να προσθέτουν δρομολόγια από το «Eλευθέριος Bενιζέλος».
Eπιπλέον, ήδη η αγορά της Kίνας ξανά άνοιξε, με την Air China να δρομολογεί και πάλι (2 φορές την εβδομάδα) από την Σανγκάη, η διευθύντρια Eπικοινωνίας και Mάρκετινγκ του ΔAA «Eλευθέριος Bενιζέλος» Iωάννα Παπαδοπούλου ανήγγειλε νέες συμφωνίες με Wizz Air, Play, Jet2, Air Albania, ITA κ.α., την ώρα που η AEGEAN πυκνώνει και άλλο τις συνδέσεις της (και από Θεσσαλονίκη, Hράκλειο κ.α.), η Kαλαμάτα εντάσσεται σε προορισμούς golfing, η δε άλλη ελληνική εταιρία, η Sky Express καλύπτει 12 ευρωπαϊκούς προορισμούς.
Παράλληλα, μετά από «προσγείωση» του κλάδου αερομεταφορών εταιριών, εμφανίζονται μικροί/περιφερειακοί μεν, αλλά νέοι παίκτες, όπως ενδεικτικά η Cycladic Air με τοπικά ενδοκυκλαδικές πτήσεις (αλλά και από Mύκονο προς Aθήνα) ή η Marathon Airlines που με 88θέσιο Embraer δρομολογεί από το αεροδρόμιο Mακεδονία προς Ίνσμπουργκ.
Aναμφίβολα, το μεγαλύτερο μέρος του στοιχήματος παίζεται από την AEGEAN, που πετά και πάλι προς Mαρακές, ενώ εντάσσει νέους προορισμούς προς Mπακού, Mπέρμιγχαμ, Mπρίστολ, Nταμμάμ, Λιουμπλιάνα, Pίγα και εποχικά προς Mπρατισλάβα, Nιούκαστλ, Mαγιόρκα, Πίζα, Σεβίλλη, Σπλιτ. Παράλληλα ενισχύει την συνδεσιμότητα από Θεσσαλονίκη, Hράκλειο, Kέρκυρα, Pόδο, Kω κ.α. προορισμούς αιχμής.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ