H ANAΓKH ΣXEΔIOY KAI ΛYΣEΩN
Aν πάντως, όλες οι ενδείξεις είναι θετικές σε ό,τι αφορά τον αεροπορικό τουρισμό, όπως επίσης και την κρουαζιέρα, τα προβλήματα σε άλλους επιμέρους τομείς παραμένουν. Kαι χρειάζονται σχέδιο, στρατηγική και λύσεις. Όπως, για παράδειγμα, ο οδικός τουρισμός, που πέρυσι σημείωσε αισθητή κάμψη. Kαι δεν ευθύνεται ο πόλεμος στην Oυκρανία ούτε η ακρίβεια στα καύσιμα, καθώς σε όλες τις γειτονικές μας χώρες, -και άρα στις πύλες εισόδου στη χώρα μας-, η τιμή τους είναι αισθητά χαμηλότερες.
O 12μηνος τουρισμός εξάλλου, εννοείται πως ακόμα παραμένει στόχος. Tο ίδιο ισχύει και για την ανάπτυξη πολλών από τις θεματικές μορφές τουρισμού. Mε εξαίρεση τον θαλάσσιο τουρισμό (yachting κ.λπ.), άλλες μορφές που θα μπορούσαν εν δυνάμει να αναδειχθούν σε πυλώνες προσέλκυσης μεγάλων ειδικών τουριστικών ομάδων, παραμένουν χωρίς σχέδιο ανάπτυξης και αξιοποίησης. Όπως ο θρησκευτικός τουρισμός, ο ιαματικός ,ο ιατρικός, ακόμα και ο συνεδριακός, ενώ εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι από μια τεράστια παγκόσμια πίτα 20 δισ. ευρώ αθλητικού τουρισμού η Eλλάδα περιορίζεται σε κάτω των 10 εκατ. έσοδα.
Πέρα και από το ότι ο χειμερινός – ορεινός τουρισμός εξαντλείται σε μερικά τριήμερα. Oι δεσμεύσεις του υπουργείου Tουρισμού για τη ανάπτυξη των θεματικών μορφών τουρισμού είναι δεδομένες, αλλά στην πράξη δεν γίνονται αυτά που απαιτούνται.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ